TST Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Wow....for et snasent keyboard! 0_o Tror jaggu jeg må skaffe meg et slikt et enten jeg vinner eller ei... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette tastaturet kjøpte jeg for ikke lenge siden og det er utrolig deilig. Heldig den som vinner det. Jeg vil ikke delta siden jeg allerde har det. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg velger å ikke delta siden jeg ikke føler jeg trenger det, fin luke som kan gå til noen andre Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trenger dette altså. Hatt G15 siden uka etter det ble lansert. (Den første versjonen) og har ikke penger til å kjøpe G19 akkurat nå så dette hadde passa helt fantastisk bra. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Håper virkelig jeg trenger dette. Har råd til alt til ett nytt pc-oppsett, bortsett fra keyboard Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Nesten litt synd. Kommer ikke til å delta siden jeg allerede har brent 1300 spenn på et Das Keyboard Ultimate inkludert frakt og andre avgifter.... Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eg kan ikkje svara på julekalenderen får bare feilmelding, fiks asap! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det større sjangse for å vinne om man spammer svaret? :S Håper ikke det Lenke til kommentar
colakork Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Det har allerede kommet inn for mange konkurransebidrag fra IP-adressen din, så vi kan ikke ta i mot nye bidrag nå med en gang. " AWWWW. Tar dere ikke hensyn til at folk leverer dette fra jobben? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) "Det har allerede kommet inn for mange konkurransebidrag fra IP-adressen din, så vi kan ikke ta i mot nye bidrag nå med en gang. " AWWWW. Tar dere ikke hensyn til at folk leverer dette fra jobben? Se her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9960&view=findpost&p=246217 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9960&view=findpost&p=246237 Eg kan ikkje svara på julekalenderen får bare feilmelding, fiks asap! Pussig. Fungerer fint for meg og 1500 andre som har levert svar til nå. Hvilken nettleser bruker du, og hvilken versjon? Endret 3. desember 2009 av TST Lenke til kommentar
Keogh Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Erm, selv kan jeg ikke skjønne at noen vil ha det juletreet på skrivebordet, men det passer jo godt med årstiden ;] Endret 3. desember 2009 av ilex Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Mange gamere er nokturne, vet du. Dog med skrantende nattsyn, ergo tastaturlys... Lenke til kommentar
colakork Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 "Det har allerede kommet inn for mange konkurransebidrag fra IP-adressen din, så vi kan ikke ta i mot nye bidrag nå med en gang. " AWWWW. Tar dere ikke hensyn til at folk leverer dette fra jobben? Se her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9960&view=findpost&p=246217 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=9960&view=findpost&p=246237 Takker, har sendt en PM til fiskfisk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Trenger dette altså. Hatt G15 siden uka etter det ble lansert. (Den første versjonen) og har ikke penger til å kjøpe G19 akkurat nå så dette hadde passa helt fantastisk bra. Ditto. G15 "Gaming Edition" som de har døpt det til i etterkant er et herlig tastatur, men det er på tide å vurdere å pensjonere det. Kommer det en konkurranse med datamus som premie ønsker jeg heller det, though. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Snakk for dere selv, jeg har et minst fem år gammelt tastatur hvor flere av knappene mangler. G15 hadde vært en drøm, G19 enda bedre. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 kunne ha tenkt meg et nytt tastatur, sitter på mitt 11 år gamle Packard Bell tastatur hehe. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har ikke noe tastatur, så får håpe jeg vinner dette så blir pcen min litt billigere senere. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er fint at ingen endrer relevant info på wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå