Marius Røstad Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er Apples siste forsøk på å revolusjonere datamusen like magisk som de selv håper? Les saken her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er litt småspent på denne musa. Får vel dra bort til Eplehuset og berøre (knis) den litt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Har dere prøvd den under Windows? Er gira på en Magic Mouse, men har ikke skaffet meg en MacBook (enda..). Kjøper en på flekken hvis multitouch-opplegget fungerer bra med Windows. Endret 2. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Trykksensitiv? Du mener vel berøringssensitiv. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg skulle likt å vite hvorfor du misliker Mighty Mousen sånn. Og forresten bruker man spørsmåltegn etter spørsmål, og man starter ikke setninger med for (ihvertfall ikke to setninger etter hverandre.) "Høyreknappen er også tilstede, selv om den nå kan flyttes fra høyre til venstre (for keivhendte) via en funksjon i Systemvalg på Mac OS X." WTF? Ordene "selv om" insinuerer at det som følger er noe negativt, og jeg synes da ikke det er så veldig skummelt og farlig at vi keivhendte kan bruke de fingrene vi er mest vant til? For øvrig vil jeg også klage litt på at du bruker en omformulert versjon av setningen "Apples Magic Mouse er spennende og revolusjonerende og har mange fine funksjoner, men den er ikke perfekt" cirka fem ganger i teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg