husgutt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg er så lat at jeg ikke gidder lage fancy tråd med videoer og info som har kommet så langt. Noen som forøvrig vet når det kommer? Fant ikke noe på tothegame heller. Faen, nintendo ds er en liten djevel av en kongemaskin Kommer til å svi av mange timer med dette spillet vet jeg.. Edit: jeg er visst ikke 100% lat. Her er noen videoer: Videoer av okamiden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg gleder meg enormt! Elsker Okami til PS2, så dette blir nok også helt fantastisk. Håper bare vi ikke må vente for lenge Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Hvordan var det til ps2 egentlig? Jeg spilte okami til wii. Litt av poenget er jo å bruke wiimote/touchskjermen føler jeg.. Blir vel ikke det samme å bruke kontroller til å male. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde Okami til PS2, et spill som ble oversett på det gamle gamer.no forumet, husker tråden min ble slettet fordi dem ikke trengte den "store tråden" mer.. Så dette blir digg å skaffe meg, men når er det planlagt å bli lansert? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, det lurer jeg på også.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan var det til ps2 egentlig? Jeg spilte okami til wii. Litt av poenget er jo å bruke wiimote/touchskjermen føler jeg.. Blir vel ikke det samme å bruke kontroller til å male. Det funket faktisk helt ypperlig. En skulle tro at det ville være bedre på Wii siden kontrolleren der passer bedre, men jeg har hørt at PS2 versjonen er best. Men har tenkt tanken på å skaffe det til Wiien også siden det bare koster 199,- hos platekompaniet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har aldri fått prøvd Okami siden jeg fortsatt var ganske liten når PS2'en gikk duken, og jeg har ikke Wii. Likevel virker det som et spill som passer perfekt for meg, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet! Er det noen som har hørt noe mer angående realease-dato, eller er det fortsatt "En gang i 2010"? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Noen som har peil på når det kommer? Synes det er veldig stille rundt dette spillet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Noen som har peil på når det kommer? Synes det er veldig stille rundt dette spillet Synes og det er litt for stille. Har sett litt gameplay på youtube, men det er alt. Men håper vi får se mer av spillet og gjerne får vite sånn ca når spillet slippes på E3. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 spillet kommer til statene og ny trailer Her Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Selv om musikken er fantastisk, så skulle jeg gjerne sett at de ikke hermet så mye etter Okami på det punktet. Melodiene er nesten helt like. Skulle heller sett at de fant nye flotte melodier i og med at dette er et nytt spill. Japanerne er veldig flinke til å lage vakker og stemningsfull musikk, så det burde jo gå greit. Ellers ser det veldig bra ut, og jeg gleder meg som en unge til det kommer. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Gleder meg til E3,da får vi sikkert se mer av denne fremtidige perlen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg fikk akkurat en mail fra gamezone med en leveringsbekreftelse. Trodde spillet ble sluppet den 18. mars jeg. Er jeg ekstra heldig får jeg det imorgen. Er utrolig spent på dette spillet, Okami var jo fantastisk. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 Hvorfor står ikke Okamiden i spillkalenderen? Nå nærmer det seg veldig! PK har det til 399 ser jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Jeg fikk det igår. Fikk bare spilt en halvtime, men skal spille mer idag. Om du bestiller fra gamezone tror jeg at de sender det allerede imorgen da de sendte mitt på fredag. Pluss at de er billigere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå