Gå til innhold

Den store Okamiden tråden

husgutt

Anbefalte innlegg

Jeg er så lat at jeg ikke gidder lage fancy tråd med videoer og info som har kommet så langt. Noen som forøvrig vet når det kommer? Fant ikke noe på tothegame heller.

Faen, nintendo ds er en liten djevel av en kongemaskin :D Kommer til å svi av mange timer med dette spillet vet jeg..

Edit: jeg er visst ikke 100% lat. Her er noen videoer:

Videoer av okamiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan var det til ps2 egentlig? Jeg spilte okami til wii. Litt av poenget er jo å bruke wiimote/touchskjermen føler jeg.. Blir vel ikke det samme å bruke kontroller til å male.

Det funket faktisk helt ypperlig. En skulle tro at det ville være bedre på Wii siden kontrolleren der passer bedre, men jeg har hørt at PS2 versjonen er best. Men har tenkt tanken på å skaffe det til Wiien også siden det bare koster 199,- hos platekompaniet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har aldri fått prøvd Okami siden jeg fortsatt var ganske liten når PS2'en gikk duken, og jeg har ikke Wii.

Likevel virker det som et spill som passer perfekt for meg, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet!

Er det noen som har hørt noe mer angående realease-dato, eller er det fortsatt "En gang i 2010"?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Selv om musikken er fantastisk, så skulle jeg gjerne sett at de ikke hermet så mye etter Okami på det punktet. Melodiene er nesten helt like. Skulle heller sett at de fant nye flotte melodier i og med at dette er et nytt spill. Japanerne er veldig flinke til å lage vakker og stemningsfull musikk, så det burde jo gå greit. Ellers ser det veldig bra ut, og jeg gleder meg som en unge til det kommer.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...