Gå til innhold

Slik blir nye Teknofil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gode tilbakemeldinger! Flere synspunkter?

Jeg tror det er en vanesak hva som føles klaustrofobisk, men i forhold til dagens Teknofil-forside som er veldig "rutete" vil den nye forsiden ha større variasjon og kanskje noe mindre luft mellom elementene. Jeg skal ta en diskusjon med Terje om det er lurt å legge inn mer luft for å gjøre siden enda ryddigere.

Kanskje vi bør samle "TV-skolen" og "De nye bærbare" slik at de ikke virker så tilfeldig plassert? "Fra forumet" mener jeg har en god plass slik den er plassert nå. Hvis den plasseres for nærme en annonseflate er det lett å overse den, og derfor er det ikke så mange alternative plasseringer.

Lenke til kommentar

Langt bedre enn før. Men det er mye mer å hente og forbedre. Spesielt når det gjelder det helhetlige. Det er liksom ikke et fullstendig design og har forskjellige biter her og der. Spesielt på listene til høyre. Virker som disse bare er helt glemt å lagt til uten betenkeligheter. Også headeren står litt for lite fram. Hvite knapper på hvit bakgrunn fungerer omtrent aldri. Selv noe gradient ville ha gjort mye her.

Lenke til kommentar

En rekke endringer er nå utført:

http://www.teknofil.no/wip4/index_new.epl

Vi har fokuser på kun en type artikkelvisning i bredden for å unngå ett litt hektisk design som enkelte har påpekt. Videre har vi fjernet redaksjonelle saker til venstre eller høyre for de ulike annonsene på forsiden, dette fordi at det redaksjonelle innholdet ikke skal "konkurrere" med annonsen, noe både annonsen og saken ikke har godt av.

Har også lagt til litt mer luft her og der.

Hva synes dere, innspill?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...