Gå til innhold

Klag på mobilfeil - del 2

Anbefalte innlegg

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Aldri kjøp telefon på telebutikken.

Hadde en sak der at jeg hadde sendt inn mobilen den tredje gangen og skal heve mobilen. Da sier de at den bare blitt sendt inn engang. Jeg hadde bevis osv, ringte til sony ericcsoon og de fikk ordnet at jeg fikk hevet den etter hvert. Tror dere dette var slutten nei da.

Jeg fikk ikke lov å få pengene mine igjen, du må velge en ny mobil. Valgte en ny mobil og tror dere ikke denne var ødelagt også? De måtte sende den inn igjen og da var det nok. Ringte rundt til butikker og skrev det paragrafer og alt og da til slutt ga de seg og ga meg alt av penger tilbake. Husk du skal ha renter oppå der igjen når du hever et kjøp.

Der etter begynte enn y sakk med en bluetooth handsfree, ende til slutt nesten advokat sak og diverse. Fikk fikset det ved å ringte hovedsjefen for telebutikkene. Tror jeg har klart å sparke to sjefer. Deilig er det når de lurer folk trill rundt.

Anbefaler kjøp på telenor.no, netcom.no osv ikke ifra telebutikken og andre steder der kan prisen være 1000 ,- dyrer enn på nettbutikkene.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...