VEH_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Datoene for den kommende Dante's Inferno-demoen er spikret. Les hele saken Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Datoene for den kommende Dante's Inferno-demoen er spikret. Les hele saken blir spennende å se om den når opp til anklene på God of War 3 demoen, uansett gleder jeg meg til Dantes Inferno også Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette skal bli morro å teste, jeg gleder meg faktisk mer til dette en God of War 3. VidZone denne uka og Dantes Inferno neste uke.....NICE! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Stilig. Blir vel den andre jule-ferien min som går på å befinne seg i Helvete dette. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Eg som mange andre drar paralleller mellom dette og GOW, så det skal bli spennende å teste ut Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette blir spennende. Har selv aldri spilt God of War-spillene, så jeg slipper en eventuell sammenligning. Jeg har derimot lest boka! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette blir spennende. Har selv aldri spilt God of War-spillene, så jeg slipper en eventuell sammenligning. Samme her. Jeg har spilt veldig lite God of War, faktisk mindre enn jeg egentlig vil innrømme, men jeg tror vel likevel at God of War 3 blir bedre. Men hva er vel bedre å varme opp til det med om det ikke er et spill i samme sjanger? Samme hvilke av de to som er best har hvertfall Dante´s Inferno er jævlig kul setting. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jepp. Stemningen kan bli utrolig, og EA vet godt hvordan de skal lage gode lydbilder. Men jeg innbiller meg at spillet kanskje kan sammenlignes litt med Devil May Cry, en spillserie jeg har veldig godt kjennskap med. Forøvrig er jeg spent på hvor stor effekt det har å være snill eller slem når man får muligheten, og hvordan det utarter seg utover i spillet. Jeg vet korset blir sterke jo snillere man er, men hva man bruker korset til annet enn å tilgi sjelene til bossene (eller noe slikt) er jeg usikker på. Er man slem så får man vel sterkere våpen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette ser jeg frem til. Demo allerede 10 des. Er glad jeg har PS3 også så jeg slipper vente helt til Julaften for å teste det. Tviler på at det blir bedre enn GoW3, men at det blir bra er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har ikke lest spesielt om dette spillet, så det blir spennende å teste det ut og se hva jeg kan forvente meg i fullversjonen! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 å fyfaen jeg gleder meg til og pröve demoen,Får bayonettta demon idag og 10 dantes inferno:D.det blir innkjöp uansett.får vel pröve og runde NG1 i mellom tiden. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Bytta GTAIV og Call of Duty: Modern Warfare 4 mot dette spillet på Gamestop, der sa fyren i kassa at det ville komme ut 6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå