TST Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ny dag og ny luke åpnes. Hva gjemmer seg innenfor? Les hele saken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 En premie som jeg ikke føler for å ville ha, så jeg lar denne passere Lykke til dere andre som måtte prøve Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får ikke svart før jeg kommer hjem fra skolen. Te-e-eit. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får ikke svart før jeg kommer hjem fra skolen. Te-e-eit. Du kan svare frem til klokken 23:59 i kveld. Det er ikke førstemann-til-mølla. Alle som er med har lik sjanse for å vinne. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Finfin premie, men ikke helt i min gate. Står over denne så de som virkelig ønsker seg den har større sjanse Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får bare beskjed om at "Du oppga ingen gyldig konkurranse. Om du kom hit fra en konkurranse hos oss så er det noe galt. Vi ser på feilen!" ... ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg får bare beskjed om at "Du oppga ingen gyldig konkurranse. Om du kom hit fra en konkurranse hos oss så er det noe galt. Vi ser på feilen!" ... ? Merkelig. Jeg testet nå og det fungerer utmerket. Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har hatt det samme problemet i hele dag, men det ser ut til å være i orden nå :>) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dette er ingen premie jeg er spesielt interessert i så jeg lar denne passere og stiller klar til kamp i morgen! Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Fikk også feilmelding, men andre gangen sa den at jeg allerede hadde svart. Merkelig, håper det ble registert da :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå