Gå til innhold

skal ha ny pc, er den bra??

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny pc, er den bra?

Prosessor: Amd xp 2800+

Hardisk: Western digital caviar 160 GB 7200 RPM 8mb cache

Hovedkort: EPoX EP-8RDA+

Cd-brenner: LG cd brenner 52x/24x/52x

Minne: TwinMos pc 3200 1024mb dual ( to pc3200 512ddr CL2,5)

Mus: Logitech mx500

Tastatur: Logitech OEM DeluxeAccsess Keyboard

Skjerm: Hansol 17" CRT DynaFlat

Skjermkort: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB ddr

Kabinett: Thermaltake v. 2000 - psu cheftech 420 watt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For all del, det er en topp pc! Men jeg ville skiftet på noen komponenter her og der...

Hva med en Samsung 19"? Har ikke hørt så altfor gide ting om Hansol :roll: Kanskje en Seagate 160GB 7200.7 S-ATA ? Den er hvertfall stillere enn Western Digital's...

Kanskje Abit NF7-S 2.0 også?

Lenke til kommentar
For all del, det er en topp pc! Men jeg ville skiftet på noen komponenter her og der...

Hva med en Samsung 19"? Har ikke hørt så altfor gide ting om Hansol :roll: Kanskje en Seagate 160GB 7200.7 S-ATA ? Den er hvertfall stillere enn Western Digital's...

Kanskje Abit NF7-S 2.0 også?

Jeg har villa ha byttet ut xp2800+ med xp2500+ og epox HK med Abit HK,da får du soundstorm,noe som ikke epox har.

Lenke til kommentar
Syntes da vitterlig at han skriver "Jeg skal kjøpe meg ny pc, er den bra?"

Selv om han hadde kjøpt den så må han vel få lov til å spørre... :grumpy:

Ser greit ut den, selv ville jeg gått for P4 og ABIT hovedkort...

des,OUT!

Han har vært inne å endret på emnet.....

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe meg ny pc, er den bra?

Prosessor: Amd xp 2800+

Hardisk: Western digital caviar 160 GB 7200 RPM 8mb cache

Hovedkort: EPoX EP-8RDA

Cd-brenner: LG cd brenner 52x/24x/52x

Minne: TwinMos pc 3200 1024mb dual ( to pc3200 512ddr CL2,5

Mus: Logitech mx500

Tastatur: Logitech OEM DeluxeAccsess Keyboard

Skjerm: Hansol 17" CRT DynaFlat

Skjermkort: Sapphire Radeon 9700 Atlantis 128MB ddr

Kabinett: Thermaltake v. 2000 - psu cheftech 420 watt

sånn kan det oxo skrives :roll: ,tar litt mindre plass.......Hva skal du bruke den til,spilling?skal den klokkes? skriv litt mer utfyllende.Da blir jobben lettere for oss,siden du er ny,skal du få en sjangse :wink:

Jeg ville valgt,2500+,abitnf7-s ver2.0,plextor cd brenner,Twinmos med winbond.

lykke til.

Lenke til kommentar
Ja, ja, men han må få lov til å spørre uansett...   :-?  

des,OUT!

Det er jo bare for å brife da, og hva er poenget med det liksom?

cru,OUT! :roll:

Det går ann å gjøre endringer etter at maskinen er bestilt også. Må være lov å forhøre seg om man har gjort et rett valg, eller brife som du kaller det... :roll:

Lenke til kommentar
Det går ann å gjøre endringer etter at maskinen er bestilt også. Må være lov å forhøre seg om man har gjort et rett valg, eller brife som du kaller det...  :roll:

...men hvem er dum nok til å bestille noe, for så å kjøpe noe nytt noen dager etterpå?

Lenke til kommentar
Det går ann å gjøre endringer etter at maskinen er bestilt også. Må være lov å forhøre seg om man har gjort et rett valg, eller brife som du kaller det... :roll:

...men hvem er dum nok til å bestille noe, for så å kjøpe noe nytt noen dager etterpå?

Akkurat det vet jeg ikke. Men jeg er hvertfall dum nok til at jeg har ombestemt meg et par ganger etter å ha tenkt gjennom saken et par ganger til, og dermed endret ordren før den er sendt fra webshoppen.

At du har bestilt deler betyr nødvendigvis ikke at de er i posten på vei til deg, vet du.

DrErling

Lenke til kommentar

Akkurat det vet jeg ikke. Men jeg er hvertfall dum nok til at jeg har ombestemt meg et par ganger etter å ha tenkt gjennom saken et par ganger til, og dermed endret ordren før den er sendt fra webshoppen.

At du har bestilt deler betyr nødvendigvis ikke at de er i posten på vei til deg, vet du.

DrErling

Han har kjøpt dem, ikke bestilt dem.

Lenke til kommentar

Tja. Bytt ut Tastatur/mus med Logitech Cordless Desktop MX. Mindre peng koster det og. Har du tenkt på kjøling? i Xaser III er det mange vifter med, men på prossesoren da? Og jeg ville byttet ut hovedkortet med enten Abit NF7-S (for overklokkeren) eller ASUS A7N8X Deluxe for all-round brukeren. (Går meget bra og overklokke med det også.) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...