Covenent_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Lurer bare på om det er noen andre her på forumet som deltar på Ruse betaen. Må si at dette er et av de morsomste strategispillene jeg har spillt. Det er så mange muligheter for strategier Må legge til at jeg ikke har spillt mer enn ca. 5 kamper, så det er mulig det er lykkerusen etter å faktisk vinne noe som gjør meg så begeistret. Selv om jeg fremdeles er i Recruit league :rolleyes: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg fikk en invalid nøkkel :/ Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det er vanvittig mange muligheter å vinne og tape på:/ Trodde selv jeg hadde det meste inne, hadde pushet han langt tilbake da det plutselig dalte ned paratroopers som tok over basen min før jeg rakk et motangrep:/ Tapte rått... Ellers er tysk artileri en morsom greie:D Lenke til kommentar
sollie Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har nesten ikke fått spilt beta'n desverre, bare 3 kamper. Trodde nesten jeg hadde den aller første kampen, men gikk på en nesegruser så det sang. Hadde ønsket at betan hadde inneholdt en tutorial , en enspiller samt multiplayer så man kunne øvd seg litt. Men det blir kjøp for meg så fort det kommer i butikken. Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 damn, hadde en betakey men glemte det, og når jeg prøvde å registrere meg nå sto det "Error" og at den allerede hadde blitt brukt D: Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Vant beta key eg og, skulle aktivere den nå. Men har ikke fått STEAM koden enda Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Vant beta key eg og, skulle aktivere den nå. Men har ikke fått STEAM koden enda da er vi 2 Lenke til kommentar
Tormodino_InnleggNO Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har spilt 4 kamper. Spennende så langt, men må spille mer for å bli sikker på hva jeg synes. Her er i alle fall mine førsteintrykk. Godt fornøyd, jevnt over. Korte og oversiktelige kamper. Det jeg ikke liker er r.u.s.e.-kortene, eller hva det kalles. Det er mas. De funker helt fint, men implementeringen er så som så etter min mening. De er gode taktiske elementer, men de virker veldig som et element som er tvungt oppå en solid spillmotor. Interfacen trenger også mye arbeid. Her kunne mye vært gjort enklere. Mitt inntrykk er også at tankrushing er veldig mektig. Tanks ødelegger alt de kommer over, mens infantery har en tendens til å dø fryktelig lett. Med tanke på kostand så er dette forsåvidt helt greit, men jeg har spilt nok spill med tankrushing og det er jeg litt lei av. Håper de jobber masse med enhetsbalansering. De fikser sikkert mye i løpet av betaen, og det kommer garantert til å bli et veldig spennende spill til slutt. Håper på multiplayer campaigns med fornuftige missions etc. Lenke til kommentar
sollie Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Vant beta key eg og, skulle aktivere den nå. Men har ikke fått STEAM koden enda jeg fikk aldri noen steam kode, fikk en mail fra ubisoft med koden, og kopierte denne rett inn i steam og lastet ned.(husker faktisk ikke helt hvor i steam) Prøvde et par kamper i går igjen, endte med tap a gitt. Tror de jeg spiller i mot er flinke med ruse kortene, for de pøser på med fake tropper og angrepp i hytt og pine , mens jeg ennå ikke er oppe å går med nok cash til en ekstra base. Har dere som spiller beta'n et fast 1 2 3 opplegg ?? først ditt så pøs på med litt datt for så til slutt å flathåndsbanke motstanderen ut av nettet ?? Endret 11. desember 2009 av maxmekker Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har spilt 4 kamper. Spennende så langt, men må spille mer for å bli sikker på hva jeg synes. Her er i alle fall mine førsteintrykk. Godt fornøyd, jevnt over. Korte og oversiktelige kamper. Det jeg ikke liker er r.u.s.e.-kortene, eller hva det kalles. Det er mas. De funker helt fint, men implementeringen er så som så etter min mening. De er gode taktiske elementer, men de virker veldig som et element som er tvungt oppå en solid spillmotor. Interfacen trenger også mye arbeid. Her kunne mye vært gjort enklere. Mitt inntrykk er også at tankrushing er veldig mektig. Tanks ødelegger alt de kommer over, mens infantery har en tendens til å dø fryktelig lett. Med tanke på kostand så er dette forsåvidt helt greit, men jeg har spilt nok spill med tankrushing og det er jeg litt lei av. Håper de jobber masse med enhetsbalansering. De fikser sikkert mye i løpet av betaen, og det kommer garantert til å bli et veldig spennende spill til slutt. Håper på multiplayer campaigns med fornuftige missions etc. hehe. du bør spille Ruse noe mer er lev 19 med 8 winning spree i 1 v 1 en billig anti tank kanon i en skog eller by kan sette en stopper for et tank rush. du burde ha lært det etter 4 kamper. og infanteri kan drepe alt (utenom fly) i ruse brukt rett. Og Ruse kortene er essensielle i ruse, de gir ekstra dybde og man har en alvorlig handikap om man ikke bruker dem. @ maxmekker Det med ruse er at hvis en bruker alltid et 123 opplegg så taper man noe grundig. Men det nærmeste jeg er kommet er og på starten og alltid send infanteri inn i viktigste byene eller skogene på starten av runden. Så camoe basen og bygge noe som er bra mot det motstanderen har hittil bygd. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vant beta key eg og, skulle aktivere den nå. Men har ikke fått STEAM koden enda jeg fikk aldri noen steam kode, fikk en mail fra ubisoft med koden, og kopierte denne rett inn i steam og lastet ned.(husker faktisk ikke helt hvor i steam)Prøvde et par kamper i går igjen, endte med tap a gitt. Tror de jeg spiller i mot er flinke med ruse kortene, for de pøser på med fake tropper og angrepp i hytt og pine , mens jeg ennå ikke er oppe å går med nok cash til en ekstra base.Har dere som spiller beta'n et fast 1 2 3 opplegg ?? først ditt så pøs på med litt datt for så til slutt å flathåndsbanke motstanderen ut av nettet ?? Det var det eg mente Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Hvor er det man får beta key? Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Open Beta oppe å går på steam for de som vil prøve dette spillet. Har bare kjørt èn kamp mot pc`n min på easy så langt, tapte nesten men klarte å hale det iland. Spennende konsept! B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå