BNils1 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Er det noen her ute som har peiling på data, som gidder å ta seg noen minutter og forklare meg hva som er galt og hva jeg må gjøre? Har leita litt på diverse forum men fant ikke noe som hjalp meg noe særlig.. Problem: Jeg har akkurat installert/oppgradert til Windows 7 32bit, fra Vista. Maskinen jeg har er en ACER Aspire 7738G. Men, nå når jeg skal spille av musikk, endten om det er på iTunes, eller webtv, så begynner lyden å skurre. Høres ut som om høytalerne er sprengt. Noen ganger funker det helt fint. Men hvis jeg f.eks ser webtv, går ut av leseren mens wbtv fortsatt spiller av, for å sjekke et eller annet, eller går inn på en ny side og styrer litt, begynner høytalerne å høres helt mongo ut. samme ved avspilling i iTunes. Lastet ned en driver fra ACER.NO, Audio Driver ALC888S og da blei lyden helt OK ei stund, men så begynte problemene igjen. Når jeg lasta ned denne driveren fant jeg to andre drivere på dataen, men viste ikke hvem av de jeg skulle erstatte, så nå har jeg tre drivere. Noen som er flinke til slikt her? Blir gal av den skurringa.. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Avinstaller alle 3 lyddrivere... restart pc... Installer Den du fant på nett, på nytt... Lenke til kommentar
BNils1 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Gjorde det, installerte samme driver på nytt, men har samme problem... Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har ikke peil, men kanskje det hjelper med ei BIOS oppdatering?? verd forsøket. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg vet ikke, men har acer eget lydkort eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå