NorthugJr Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Heisann! Jeg skal til tigerstaden en snartur i morgen og ønsker i den forbindelse å raske med meg et par hvite jeans. Kriteriene er at de MÅ være ordentlig hvite, ikke kremgule. Gjerne litt trange. Hvor selges det slik? Var innom Match, HM og Branstad der i dag uten hell. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Det hadde vært fett å ha ja, hmmm...vet ikke om noen butikk da, men hvis du eller noen andre vet/ finner ut så kan det jo postes her Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan jo alltids bestille på nett. På Karmaloop.com selger dem hvertfall hvite jeans av merket KR3W. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Du kan jo alltids bestille på nett. På Karmaloop.com selger dem hvertfall hvite jeans av merket KR3W. Takk for tipset, Brian. Karmaloop har det meste, knallbutikk. Jeg lyktes i å finne en "nesten" hvit jeans på butikken Zara i Oslo. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ai, hvit bukse har jeg lyst på også, men de har ikke størrelsen min... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan jo alltids bestille på nett. På Karmaloop.com selger dem hvertfall hvite jeans av merket KR3W. Vet du om de buksene er stor i størrelsen? Er egentlig størrelse 33, så må enten satse på at de er store i størrelsen å gå for 32, eller satse på at de er små i størrelsen å gå for 34 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan jo alltids bestille på nett. På Karmaloop.com selger dem hvertfall hvite jeans av merket KR3W. Vet du om de buksene er stor i størrelsen? Er egentlig størrelse 33, så må enten satse på at de er store i størrelsen å gå for 32, eller satse på at de er små i størrelsen å gå for 34 På product review er det to som har skrevet litt om buksa, se der. Jeg synes nå at det er bedre om buksa er litt for stor enn at den er litt for liten, sånn at du må legge deg ned på senga for å få igjen knappen, ikke noe behagelig det. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Ah, takk! Ser ut til at de er trange i forhold til størrelsen, så da skal jeg vurdere 34 Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvite jeans? Det hørtes da forferdelig åttitalls ut. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Alt kommer igjen vettu. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvite jeans? Det hørtes da forferdelig åttitalls ut. Det høres fett ut Miles! Bare innrøm at du har skapet fullt slik at du kan ha det på hver dag^^ Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tja, jeg skal vel kanskje ikke rakke ned alt for mye på sånn retromote, siden jeg fikk bukseselene (sånne med lærremmer i stedet for clips) jeg bestilte fra Ebay i dag. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tja, jeg skal vel kanskje ikke rakke ned alt for mye på sånn retromote, siden jeg fikk bukseselene (sånne med lærremmer i stedet for clips) jeg bestilte fra Ebay i dag. hehe! Fett da, regner med du med deg kassadamene på bakrommet med de på! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg fant et par andre hvite bukser som hadde min størrelse, men de var egentlig ikke like fine som de på den siden Karmaloop. Endret 5. desember 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Hvordan er det med MVA og toll på klær? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tror dette er riktig. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Tror dette er riktig. Tror det stemmer, bortsett fra det ikke er ekstra toll på klær fra land innen EU/EØS. Det er i alle fall det jeg har forholdt meg til, og mener det stemmer. Feks, kjøpte et lass frekke t-skjorter fra Tyskland og betalte Postens idiotgebyr (hvorfor koster det 120,- å legge til 1/4 på varens pris?) + moms. Fikk noen andre greier fra USA og betalte da tollgebyret på 10,7 % i tillegg. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hva skal du med hvite jeans? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hva skal du med hvite jeans? Ha dem på? det går bra så lenge man ikke faller mye eller spyr utover seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå