henrikr Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Tror det finnes en liknende tråd, men jeg spør om noe annet. Etter å hatt ps3 i en lang periode, har jeg nå bestemt meg for å få det beste fra 2 verdener. Så skal kjøpe meg xbox. Lurer bare på et par ting, den bundelen som selges nå, går det ann å ta de spille med på gamestop og selge de der? Ser også at gamestop Selger elite til 2500 kr, men da med mirrors edge + valgfritt spill i tillegg. Går det ann å levere mirrors edge + det valgfri for penger? Ble litt knotete skrevet dette, men håper dere fatter hva jeg forstår. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hos GameStop kan du levere inn spill, for så å få en andel penger tilbake. Disse går da til ett gavekort. Du har da valget om å bruke "gavekortet" på en ny konsoll eller nye spill. Vil du ha kontanter, mister du 20% av summen. Tror det er slikt Lenke til kommentar
Zuccarello Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei. Gamestop tar ikke i mot Batman og Pure siden det er bundle kopi. Du vil ikke få mye for Mirrors Edge heller uansett, 30kr kanskje. Spill dem heller du, Pure spesielt er ganske så bra. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Beklager hvis jeg ikke var mer tydelig. Snakket mer generelt ang. GameStop. Her finner du en liste over spill du ikke kan levere tilbake. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror ekspert i disse dager selger Elie + Pure og Lego Batman for snaue 1800kr om jeg ikke tar feil. http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=52V00103 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ser du skal kvitte deg med massse ps3spill. Er det for å finansiere ny xbox? Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ser du skal kvitte deg med massse ps3spill. Er det for å finansiere ny xbox? Spillene ble solgt for en god siden, og nei. Jeg pleier bare som regel å selge spill når jeg er ferdig med de, isteden for å la de støve ned i hylla. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du spilt Batman: Arkham Asylum da? For hvis du ikke har det ser jeg ingen grunn til å velge det bort. Helt klart et av årets beste spill, og uten tvil et av verdens beste lisenspill noensinne. (Nei, jeg har ikke sett hvilke spill du har solgt) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har du spilt Batman: Arkham Asylum da? For hvis du ikke har det ser jeg ingen grunn til å velge det bort. Helt klart et av årets beste spill, og uten tvil et av verdens beste lisenspill noensinne. (Nei, jeg har ikke sett hvilke spill du har solgt) Et godt tips lakus, men har allerede spilt det på pc, så føler noe av poenget går vekk. for meg er det 2-3 titler jeg har gått glipp av (spiller altfor mye). Og det er, Dragon age, fm3 og kanskje bayonetta/sabetour, selvom det jeg har prøvd/sett av de så ser det litt labert ut. Men Dragon Age skal jeg ha til 360en, pga framerate er røv på ps3, og selvfølgelig fm3. Det er vel spill som jeg kan kose meg med i 100+++ timer. Endret 4. desember 2009 av henrikrox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå