OHJohansen Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Fra og med i dag kan du gjøre serieopptak med harddiskdekoderen til Canal Digital. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 wow gratulerer hvor mange år henger dere etter? Sier bare GET GET GET GET GET GET GET.. Vil faen ikke ha anal digital i mitt hus. Blir det anal digital her så flytter jeg Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg vil gratulere CD med en veldig fin dekoder som nå nesten er like fin som Get sin. Så fin at jeg faktisk kunne tenke meg den selv. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Hahaha! Er virkelig serieopptak en ny funksjon hos Anal Digital? Ler meg skakk... Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Den er faktisk smartere enn Get sin, for den tar ikke opp repriser... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Wow. Var det verdt å vente så lenge på det fordi du er for lat til å slette reprisene? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Wow. Er det vits å slenge dritt og å oppføre seg som umodne sutreunger? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Wow. Er det noen vits om å bry seg om en bagatell som det? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Så absolutt. Dette er et diskusjonsforum hvor det ferdes flere enn deg/dere og korte, meningsløse oppgulp er ikke noe som hører hjemme her. Greit med kritikk og ris til forskjellige produsenter og selskap, men en del av kommentarene her er langt under lavmål. Her jeg bor har forøvrig boligrekka akkurat fått tilbud om oppgradering av Canal Digital, et tilbud vi vil spare mange penger på, og uten muligheter til å få Get i veggen er det flott å lese at de holder tritt. Endret 2. desember 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Wow. Var det verdt å vente så lenge på det fordi du er for lat til å slette reprisene? Og du er så "lat" at du ikke gidder å registrere deg? Nei, poenget er at selv om jeg har Get kan jeg vel gratulere CD med en god HD-PVR og ikke leke en umoden liten tass. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 Jay, GET tar heller ikke opp repriser... Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg har Get selv så jeg vet den tar opp repriser. Men det burde da være en enkel sak å legge en kode inn i tv-guiden som markerer at det er en reprise og ikke blir tatt opp? Endret 4. desember 2009 av Jay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg