Paisley Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 TSP har gjort en flott jobb med en liten kunngjøring, men jeg skulle gjerne sett at gamer.no f.eks hadde skrevet om dette på sin twitter for å øke antall nominasjoner. Om noen hadde hatt mulighet til å ta dette videre til noen som kunne gjort noe med dette, hadde det vært flott! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Dette var litt morsomt. Skulle bare inn for å sjekke tråden og ser jeg er blitt nominert, men du burde oppdatere bilde, det kom en ramme på. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Mokko her og! Tusen takk for nominasjonen Paisley. Originalbildet var vel faktisk konseptkunst til Empire: Total War, men det kunne like gjerne vært Age of Empires! Jeg fant originalbildet nå: Endret 13. desember 2009 av TSP Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg nominerer: Zlatzman B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Husk å legg med bilde! men har han en juleavatar da? Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 oo, kansje ikke my bad Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Så legg det til da :rolleyes: Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Snorre sin avatar, fordi det i mine øyne er den beste. Fargene er veldig godt sammensatt, og samtidig er de julete. Motivet er litt mystisk (er jo litt mystikk i jula) og den har en ramme som gjøre den enda mer julete (!) Samtidig unngår den nisselue/skjegg og andre klisjeer. Endret 15. desember 2009 av Error Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vil nominere Ethram med denne: Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Mammakamel v2.0 Endret 16. desember 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 I kveld starter vel avstemningen? Er litt ekstra stas i år da alle har nye juleavatarer som ikke har vært brukt i tidligere år, iallefall ikke på dette forumet. Blir litt mer spennende da. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Jepp, men ikke forvent det samme til neste år.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 19. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) I kveld starter vel avstemningen? Er litt ekstra stas i år da alle har nye juleavatarer som ikke har vært brukt i tidligere år, iallefall ikke på dette forumet. Blir litt mer spennende da. I kveld starter avstemningen ja! Er helt enig i det du sier om at det er litt ekstra kos når alle har nye avatarer! Tror også flere vil bli med neste år da mange kanskje ikke kjente til denne tradisjonen med juleavatar Jepp, men ikke forvent det samme til neste år.. Jeg tror iallefall at jeg har laget/kommer til å lage en jeg skal ha hvert år, med kun små forskjeller. Det er noe av det jeg syntes er fint med juleavatarene, nemlig at det er de samme som kommer frem en gang i året, så jeg er enig med deg når du sier at det sikkert ikke blir flere nye neste år fra de som allerede har laget en Endret 19. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Tråden stenges. Avstemming finnes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg