Gå til innhold

Juleavatarkonkurransen 2009 - Nominering

Paisley

Anbefalte innlegg

TSP har gjort en flott jobb med en liten kunngjøring, men jeg skulle gjerne sett at gamer.no f.eks hadde skrevet om dette på sin twitter for å øke antall nominasjoner.

Om noen hadde hatt mulighet til å ta dette videre til noen som kunne gjort noe med dette, hadde det vært flott!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nominerer Mokko her og! ;)

av-141.jpg

Tusen takk for nominasjonen Paisley. Originalbildet var vel faktisk konseptkunst til Empire: Total War, men det kunne like gjerne vært Age of Empires!

Jeg fant originalbildet nå: Empire Total War Grenadier

Empire_Total_War_Grenadier_by_michaelkutsche.jpg

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Jeg nominerer Snorre sin avatar, fordi det i mine øyne er den beste. Fargene er veldig godt sammensatt, og samtidig er de julete. Motivet er litt mystisk (er jo litt mystikk i jula) og den har en ramme som gjøre den enda mer julete (!)

Samtidig unngår den nisselue/skjegg og andre klisjeer.

post-224-1099701208_thumb.jpg

Endret av Error
Lenke til kommentar

I kveld starter vel avstemningen? Er litt ekstra stas i år da alle har nye juleavatarer som ikke har vært brukt i tidligere år, iallefall ikke på dette forumet. Blir litt mer spennende da.

I kveld starter avstemningen ja! Er helt enig i det du sier om at det er litt ekstra kos når alle har nye avatarer! Tror også flere vil bli med neste år da mange kanskje ikke kjente til denne tradisjonen med juleavatar

Jepp, men ikke forvent det samme til neste år..

Jeg tror iallefall at jeg har laget/kommer til å lage en jeg skal ha hvert år, med kun små forskjeller. Det er noe av det jeg syntes er fint med juleavatarene, nemlig at det er de samme som kommer frem en gang i året, så jeg er enig med deg når du sier at det sikkert ikke blir flere nye neste år fra de som allerede har laget en

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...