Paisley Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) N.B Nomineringsperioden vil vare helt frem til 19. desember klokken 22:00. Det er derfor ikke nødvendig å nominere med det samme. Det kan være lurt å vente, slik at du unngår å nominere tidlig, for deretter se en avatar som du heller ville nominert på et senere tidspunkt. Hvis du fremdeles ikke har noen juleavatar er det ikke for sent, spør om hjelp i avatartråden og håp at noen nominerer deg! Da har vi klart å karre oss inn i måneden Desember, og dagene til jul telles ned. Det er noe spesielt med denne dagen, og vi markere denne dagen ved å starte nomineringen av juleavatarkonkurransen! I år har hver bruker lov til å nominere to andre brukeres avatar til denne konkurransen, og nomineringen vil skje helt frem til 11 desember kl 22, så man har god tid, og det er smart å tenke seg litt over før man velger hvem man skal nominere. Det er ikke lov å gjøre om på nominasjonene senere, har man valgt blir disse stående. Regler, retningslinjer og tips 1. Det er lov å nominere maksimalt TO avatarer.* - Du kan heller ikke trekke tilbake nominasjoner, tenk derfor nøye på hvem du nominerer. - Om du nominerer en som allerede er nominert kan du fortsatt nominere! 2. Avatarer som er i strid med retningslinjene kan ikke nomineres. 3. Du kan ikke nominere deg selv! 4. Nominer i hovedsak avatar, ikke bruker. - Ikke nominer avatarer etter brukerens antall innlegg, popularitet, grunnet venneforhold eller lignende. - Når du nominerer bør du legge vekt på ting som; hvilken avatar får deg i best julestemning, er penest å se på, hvor godt gjennomført den er, hvor godt den passer til brukeren som har den og lignende. - Ikke nominer en brukers avatar av den grunn at hun/han nominerte deg. 5. Det er ikke lov å direkte ønske seg nominasjoner i tråden. 6. Prøv å begrunne hvorfor du nominerer avataren du nominerer. (I Med dette ønsker jeg alle lykke til og herved er nominasjonsprosessen for juleavatarkonkurransen 2009 åpnet! EDIT: Alle nominasjonsposter må inneholde bilde av brukeren man nominerer sin avatar Retningslinjer og deler av tekst er hentet fra TSP's tråd på diskusjon.no etter hans godkjenning Oppdatering 10. Desember 2009: Etter forslag fra TSP fjernes kvalifikasjonsrunden fra denne konkurransen grunnet lite tilfang av nominasjoner, og dermed vil nomineringen vare en dag ekstra før det vil bli semifinale og finale etter dette. Håper folk tar seg bryet med å nominere brukere som har fortjent en liten oppmerksomhet med en flott avatar. Oppdatering 12 desember 2009: nominasjonstiden forlenges frem til begynnelsen av semifinalen som er 19. Desember til 22:00. Det betyr at det er fortsatt mulig å nominerer brukere helt frem til 19 desember 22 og de resterende runde vil da bli som følgende: Nominasjonsrunde: 1 desember til 19 desember 22.00 Semifinale: 19 desember klokken 23 til 23. desember klokken 22. Finale: 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" Hittil nominerte: Atsjonas- Nominert av Erik Craxdm- Nominert av Fenix Sputnik- Nominert av (FG)Jonas ShampooMacTavish- Nominert av Atsjonas Laland- Nominert av Svenning Paisley- Nominert av TSP Svenning- Nominert av Ehtram Ehtram- Nominert av AltF4 Lakus- Nominert av Paisley TSP- nominert av Paisley Mokko- Nominert av TSP Snorre- Nominert av Error Mammakamel V.2.0- Nominert av Nostaligc Endret 18. desember 2009 av Paisley Leif Lenke til kommentar
Erik Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Atsjonas sin ^^ Endret 9. desember 2009 av Erik Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Craxdm Endret 14. desember 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 For å være ærlig så har jeg ikke sett noen spesielt gode til nå, men så har jeg ikke hatt tid til å være innom forumet nesten heller, men får se hvem jeg nominerer da. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Er helt enig i at det har vært få gode avatarer hittil, men kanskje noen lager noen flotte etter å ha sett denne konkurransen? Legger også til at alle nominasjoner må inneholde et bilde av avataren til den avataren de nominerer, ber derfor Erik om å redigerer posten og ha med dette Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Eg nominerer Sputnik. Endret 5. desember 2009 av Shitstain Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg nominerer Shampoo Mactavish, som har en utrolig stilig en nå! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 vil nominere Laland Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg nominerer Paisley som min første nominasjon, en virkelig flott avatar du har fått deg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg prøvde å få til noe av den samme effekten tidligere i dag, men jeg ga opp. Det beste jeg klarte ble ikke bra nok, så jeg beholder min som den er. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Tok meg bare et lite minutt og endrer litt på din Lakus. Noe slikt du tenkte på? Ellers ønsker jeg å be folk henvende seg til avatartråden under kreativitet på forumet, om folk ønsker hjelp til nye juleavatarer! Endret 6. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det bør kanskje vurderes å forlenge nominasjonstiden og kutte ut kvalifiseringsrunden (og gå rett til semifinalen), siden det ikke er så mange som er nominert. Det kan og vurderes flere nominasjoner per bruker. Jeg har forøvrig opprettet en kunngjøring nå, som vises i hele forumet. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg nominerer Svenning. ^^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det bør kanskje vurderes å forlenge nominasjonstiden og kutte ut kvalifiseringsrunden (og gå rett til semifinalen), siden det ikke er så mange som er nominert. Det kan og vurderes flere nominasjoner per bruker. Jeg har forøvrig opprettet en kunngjøring nå, som vises i hele forumet. Jeg er helt enig i det du sier og tror også dette er mest riktig grunnet en mindre oppslutning enn ventet. Slik var oppsettet opprinnelig: Nominasjonstråd: Fra klokken 00:01 1. Desember til 23:30 11. Desember (9 dager, 22 timer) Kvalifikasjonstråd 1: Fra klokken 00:01 12. Desember til 22:00 17. Desember (5 dager, 22 timer) Semifinale: Fra klokken 00:01 19. Desember til 22:00 22. Desember (3 dager, 22 timer) Finale: Fra klokken 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" (4 dager) Med dette kuttes kvalifikasjonsrunden ut og det betyr at nominasjonsrunden varer frem til 12. desember klokken 22 og etter dette vil det bli avholdt en semifinale og en endelig finale. Godt tips TSP og flott med en kunngjøring som uten tvil bidrar til større oppmerksomhet rundt denne tradisjonen. Målet er at flere skal få øyene opp for denne konkurransen og at det i de neste årene blir større oppslutning. Vil også legge til at alle nominasjoner som har kommet inn hittil vil bli lagt til i førstepost for bedre oversikt over nominerte Endret 10. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg nominerer Ehtram sin. Den er herlig. Veldig julete, veldig "nå kommer jeg og river hjertet ut av brystkassa di". Endret 10. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Jeg ønsker å bruke mine to nominasjoner på følgende avatarer: Lakus som har fått en strålende avatar som gir meg en virkelig julefølelse og flott julepynt på rammen! TSP som også har en veldig fin avatar og som minner meg veldig om Age om empire spillene som jeg ofte spilte i julen Ønsker å gjøre brukerne oppmerksomme om at nominasjonsrunden slutter i kveld klokken 22, alternativt en time eller to ekstra om fler ønsker dette Endret 12. desember 2009 av Paisley Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg ser ikke helt hastverket med å ha en avstemning. Det er en stund til jul og det er kun 10 nominerte. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, jeg er enig i det. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er også enig i det dere skriver og det vil mest trolig bli slikt at nominasjonstiden forlenges frem til begynnelsen av semifinalen som er 19. Desember til 22:00. Det betyr at det er fortsatt mulig å nominerer brukere helt frem til 19 desember 22 og de resterende runde vil da bli som følgende: Nominasjonsrunde: 1 desember til 19 desember 22.00 Semifinale: 19 desember klokken 23 til 23. desember klokken 22. Finale: 00:01 "Lille Julaften" til 23:59 "2. Juledag" Om noen har synspunkter på dette gi beskjed Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser ut som fine ting det. Burde nesten håpe på en liten forsidegreie på Gamer. Da ville nok nomineringene og antall stemmer økt drastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg