VEH_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sands of Time-historien fortsetter i The Forgotten Sands. Les hele saken Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Gode nyheter at spillet går til sin originale form Likte ikke helt den siste. Ble for mye fløtepus. Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Prince of Persia: Sands of Time var priceless! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Sands of time er et av mine favorittspill gjennom tidene, men jeg stiller meg litt skeptisk. Kunne i alle fall ha fullført historien til det nyeste spillet. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Coming this may: The game based on the movie based on the game which was based on an even older game. Kjenner at jeg er litt skeptisk ja. Lanseringsdatoen får meg til å frykte at The Forgotten Sands bare er en rask cash-in. Vi må nok bare vente til den første traileren dukker opp. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ubisoft har da sagt at det er en fortsettelse av sands of time-historien. Stod i alle fall i pressemeldingen jeg fikk på mail ... Lenke til kommentar
Visjoner_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Synes det er helt greit at de ditcher "nye" Prince of Persia... Det siste forsøket på Prince of Persia-oppfølger er det eneste i serien jeg ikke orket å spille mer enn i 5 minutter. Alle tidligere POP-spill har vært avhengighetsdannende fra første øyeblikk. Husker ikke engang hva det var som irriterte meg sånn med det siste spillet, men jeg håper virkelig de går tilbake til tidligere kvalitetsstandard à la Sands of Time, som var et helt nydelig spill! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Får håpe det har mer til felles med Sands of Time enn med Warrior Within, da. Sands of Time-trilogien stupte kvalitetsmessig etter første spill, og jeg foretrekker langt på vei den nyeste versjonen framfor både Warrior Within og Two Thrones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå