Joachim_F Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva er Duke Nukem: D-Day? Les hele saken Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hadde det vært mulig å få slippe å høre mer om Duke Nukem før spillet en gang i 2035 faktisk finnes i butikken? For fem år siden var det enda litt morsomt å høre om det, nå er det bare irriterende! Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Fortsatt artig å høre om : D Duke is >the< man! håper fortsatt! Endret 1. desember 2009 av Barliman Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, her har vi verkeleg noko å sjå fram til, Duke Nukem Forever vart jo kjempebra. Ellers synest eg det var litt artig med teksten "Duke Nukem doesn't stay down for long". Men det kjem sjølvsagt litt an på kva samanheng ein ser ting i. I kosmisk samanheng er ikkje 12-13 år spesielt lenge. Kay Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja, her har vi verkeleg noko å sjå fram til, Duke Nukem Forever vart jo kjempebra. Den der er så best! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er jeg klar for et nytt tiår med håp, brutte løfter og skuffelser? JA det er jeg! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg venter aldri på spill jeg, bare tar alt jeg vil når det kommer, er ingen vits å stresse med å glede seg til spill. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde det vært mulig å få slippe å høre mer om Duke Nukem før spillet en gang i 2035 faktisk finnes i butikken? For fem år siden var det enda litt morsomt å høre om det, nå er det bare irriterende! Helt enig med deg. På dette punktet er det blitt ganske latterlig og utviklerne har ingenting å vinne på å leke seg med "teasing" når det er gått så utrolig mange år. De skyter bare seg selv i foten... igjen og igjen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror utviklerne i dette tilfellet har mer å vinne på om de faktisk holder kortene tett til brystet og slipper ut så lite info som mulig. Paradoksalt nok. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ja, her har vi verkeleg noko å sjå fram til, Duke Nukem Forever vart jo kjempebra. Den der er så best! Wohoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå