noxstar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei Denne posten er ment for forumbrukere som har lyst til å lære mer om bruk av photoshop i en fotorelatert sammenheng. Dette vil bli en tråd hvor jeg vil samle alle mine egenproduserte video-tutorials. Kom gjerne med tilbakemelding, tips eller ønsker om du har noe spesielt du ønsker at jeg skal lage en video-tutorial om. Mer informasjon om meg kan du finne på min personlige webside eller du kan besøke den nyetablerte facebook siden hvis du vil følge oppdateringene der. http://www.youtube.com/watch?v=-XbBz9v25f0 http://www.youtube.com/watch?v=XVHxP1NCD20 (husk å se i HD-format og evt. fullskjermvisning) Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Nå er endelig fotografiskolen kommet på eget domene i en ny flott drakt. Ta gjerne en titt og kom så mer en gjerne med tilbakemelding. Fotografiskolen.no Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Disse videoene ser veldig bra ut. Tydelig forklart, nyttig infor og interesant stoff. MInuset er at du kanskje hopper over litt sånne småting som ikke alle helt skjønner. (Alle er for øyeblikket meg selv) Men med litt fikling så finner jeg ut av det Ellers så vil jeg bare si bra jobba og gleder meg til flere videoer. Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 30. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2009 Disse videoene ser veldig bra ut. Tydelig forklart, nyttig infor og interesant stoff. MInuset er at du kanskje hopper over litt sånne småting som ikke alle helt skjønner. (Alle er for øyeblikket meg selv) Men med litt fikling så finner jeg ut av det Ellers så vil jeg bare si bra jobba og gleder meg til flere videoer. Takker for hyggelig tilbakemelding. Er vanskelig å bestemme seg akkurat hvor grundig jeg skal gå gjennom i undervisningsfilmene. Er jo greit med litt høyt tempo, slik at det ikke blir for sakte-gående. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Tempoet er bra Har du tenkt på og ha step by step skriftlig og eller satsaer du kun på video? Jeg har lekt mye med photoshop i min ville undom når dyre ting ikke var aktuelt og betale for. Men nå som tidene forandrer seg så har jeg lyst til å gå til innkjøp av programmet fordi det er jo et bra program og ha tilgjenngelig. Uheldigvis så havner jeg på skalaen hobbyfotograf. så ligger ikke noe inntjenings potensiale i mine arbeider. Men det hadde kanskje vært greit med noen kort filmer som forklarer kort igjennom de mest brukte teknikker og verktøy. Det hadde i hvertfall jeg satt stor pris på. Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Tempoet er bra Har du tenkt på og ha step by step skriftlig og eller satsaer du kun på video? Jeg har lekt mye med photoshop i min ville undom når dyre ting ikke var aktuelt og betale for. Men nå som tidene forandrer seg så har jeg lyst til å gå til innkjøp av programmet fordi det er jo et bra program og ha tilgjenngelig. Uheldigvis så havner jeg på skalaen hobbyfotograf. så ligger ikke noe inntjenings potensiale i mine arbeider. Men det hadde kanskje vært greit med noen kort filmer som forklarer kort igjennom de mest brukte teknikker og verktøy. Det hadde i hvertfall jeg satt stor pris på. Takker for kommentaren. Photoshop er dyrt, men overkommelig så lenge du ikke er ute etter noe CREATIVE SUITE. Jeg personlig kommer kun til å satse på videoer, men vi har fått noen bidragsyttere som skal supplere med artikler. Grunnleggende teknikker i PS kommer vi helt klart til å ta for oss med tid og stunder. I mens kan jo jeg evt. anbefale ELEMENTS eller alternativet (gratis) GIMP. Jeg vurderer å begynne å produsere filmer for begge programmene. Takker igjen for kommentaren din! Lenke til kommentar
noxstar Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Nå kan du laste ned alle fotografiskolens episoder i høyoppløselig format som torrent-fil!! Enkelt og effektiv. Last ned nå. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 bookmarked, må sjekke dette ut i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå