Joachim_F Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Den seriøse monsterutrydderens andre spill får også nyversjon. Les hele saken Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 "Slippdato 1. Januar 1970" Elsket Serious Sam før jeg, men så innstallerte jeg det her forleden og tenkte at det skulle bli like morro igjen! Noe det ikke ble.. Håper ikke det samme skjer med Carmageddon-serien når jeg skal prøve denne i kveld.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Enda mer Serious Sam? Woohoo sier jeg bare! Enda en stor gladnyhet for de som har spilt Serious Sam opp igjennom barndommen, og husker hordene med uhyggelige å merkelige monstre og all den morroa som kom med det. Dette er helt klart verdt å vente på! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 "Slippdato 1. Januar 1970" Elsket Serious Sam før jeg, men så innstallerte jeg det her forleden og tenkte at det skulle bli like morro igjen! Noe det ikke ble.. Håper ikke det samme skjer med Carmageddon-serien når jeg skal prøve denne i kveld.. Behold minnene dine. Carmageddon-serien har ikke holdt seg spesielt godt... Lenke til kommentar
Patrick1991 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Yess da! Likte alltid oppfølgeren bedre pga. nye omgivelser of våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå