TST Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Endelig kan nedtellingen starte. Hva skjuler seg i årets første luke? Les hele saken Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Endelig kan nedtellingen starte. Hva skjuler seg i årets første luke? Les hele saken Lykke til alle sammen, måtte det bli en lekker adventstid fram til jul Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Når blir vinnerne annonsert(blir det gruppevis, eller dag for dag?)? Alltid moro med konkurranser; det er nå jul virkelig nærmer seg! Fine premier å begynne med attpåtil. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Virkelig fin begynnelse må jeg si, Dragon Age og Brutal Legend er jo to knallspill Blir vel helt sikkert sånn uke for uke, hvor de annonserer vinnerne før begynnelsen på neste uken Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Herlig, dette har jeg gledet meg til! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Lykke til! Vi trekker vinnere i egne artikler hver mandag i desember. De første seks annonseres mandag 7. desember, de siste mandag 28. desember. Ønsker alle lykke til og en god jul.. eller ihvertfall nedtelling til den! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Gamer sin julekalender er tilbake Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Lykke til! Vi trekker vinnere i egne artikler hver mandag i desember. De første seks annonseres mandag 7. desember, de siste mandag 28. desember. Ønsker alle lykke til og en god jul.. eller ihvertfall nedtelling til den! *dunke seg selv i hodet* Jaja, er vel den ordningen som har fungert tidligere, og da gjør den vel det i år også. Gleder meg til å se hva annet det blir mulig å vinne utover! Lenke til kommentar
Sajamann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Jeg vant i fjor, minsker det sjansene for å vinne på nytt i år? Endret 30. november 2009 av matsemann08 Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Oioi, 1. desember allerede! Vil også påpeke at "novel" fra engelsk er vår norske roman. "Short story", derimot, er en novelle. Endret 30. november 2009 av Simen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skader ikke å prøve men har aldri vunnet noe julekalender-konkurranse på 8 år, må være på tide jeg vinner snart Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Har ikke konsoll, men har DA:O fra før, så... Får hoppe over denne luken, så noen andre får sjansen. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julekalender! Oioi, 1. desember allerede! Vil også påpeke at "novel" fra engelsk er vår norske roman. "Short story", derimot, er en novelle. Dette la jeg også merke til, litt svakt, men men Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stilig! Visste ikke at Gamer hadde julekalender Hjelper på julestemningen! Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Heia Gamer.no Alltid stas med julekalender, uansett om man vinner eller ei... Lenke til kommentar
Covenent_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ja nå ble det julestemning her! Gamer.no sin julekalender er noe av det morsomste med de første skoletimene i adventstiden. :rolleyes: Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julekalender og greier Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Elsker Gamer sin julekalender. Har ennå til gode å vinne, men kanskje fru Fortuna har medynk med meg i år? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Er vel ganske random det valget som blir tatt, så tror alle som har riktig har like stor sjans på å vinne uansett om man svarer 2 min etter spørsmålene ble lagt ut, eller ikveld 23.59. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå