Gå til innhold

Mulig med flere profiler i MW2?

Anbefalte innlegg

Både i COD4 og World At War kunne en ha ulike profiler under online spill. Kjekt når en er flere i familien som spiller på en og samme installasjon. Finner ikke mulighet for dette i MW2. Må jeg virkelig ha en lisens pr. familiemedlem dersom jeg skal ha min egen profil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usikker på den, men vil tro at hvis det ikke står under menyen når du starter spillet at du kan endre profil så er nok det mulig.

Bruker gjerne å være lett tilgang til endring av profiler, og finnes det ikke så frykter jeg at det ikke går å at du må dele din profil med dine familiemedlemmer hvis de ikke kjøper egen key.

Lenke til kommentar

Jeg mener at det er mulig, siden når du starter opp ps3 så har du jo den menyen helt til venstere med brukerne dine, og da er det bare og lage en ny en, og ha en ekte eller fake mail når du skal signe up på psn, da logger du inne på den nye også kan du starte helt på nytt uten at den andere brukern din blir ødelagt.

Det har jeg gjort liksom, så tror ikke det skal være ett problem:)

Bare ett tips!:)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett etter selv om det går ann, men med tanke på at det går på Steam, så tror jeg ikke det går utenom at du kjøper et nytt MW2 spill. Men det kan jo også hende at man rett og slett kan lage en profil på Steam med ny mail, slik som på ps3. Men som sagt, har ikke undersøkt det selv, men jeg har lurt på det samme.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...