Gå til innhold

Kjøpe og laste ned Gears Of War online?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er mulig å kjøpe og laste ned Gears of War online? Fra en nettbutikk? Finner det ikke på Steam, hvorfor er det ikke der? Jeg har maskin nok til å kjøre det. Har prøvd å google osv om dette, men kan ikke finne noe skikkelig info. Rart hvis man er nødt til å gå i butikken og kjøpe fysiske disken.

Edit: det er selvfølgelig pc versjonen jeg snakker om, hvis det skulle være uklart.

edit2: har funnet en side som heter bigdownload.com, der det er en link til å kjøpe det online. Det kommer opp ett vindu der man skal fylle inn Visa info osv. Er denne siden til å stole på? Det står noe om AOL Games der, det er vel et troverdig merke? Eller kan dette være bare juks og svindel?

Endret av Jnordg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det ligger på noen av disse nedlastingsportalene, men sjekk ut enten

www.steampowered.com, www.impulsedriven.com, www.eu.xfirestore.com, www.direct2drive.com eller gamersgate.com

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

Ja regner med det skal gå greit. Det lå ikke på X-Fire Store, fant det heller ikke på direct2drive. Leste en plass at Microsoft er veldig skeptisk til å selge spillene sine digitalt, av en eller annen grunn.

Men etter litt intensiv googling fant jeg jo det til slutt :)

Lenke til kommentar

Har ikke fått noe key i den forstand foreløpig ihvertfall. Mulig det dukker opp noe når jeg skal installere det, vet ikke. Er bare kommet 11% på nedlastinga, selv om jeg har en 10mbit linje her. Nedhastigheten ligger rundt 450 Kbytes/sec. Vet ikke om det har noe å gjøre med at jeg vel kanskje laster fra USA, at avstanden spiller inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...