Gå til innhold

Model 1887 akimbo og tactical knife


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du da å løpe rundt med "noobtube" og bytte class med one man army når du er tom for ammo?

 

Da kan man like gjerne bruke scavenger. Sett litt for mange med noobtube + scavenger + danger close.

 

Forskjellen på de to er at man med scavenger alltid er avhengig av å finne nye lik å saumfare. Med One Man Army pro kan man stå på det samme punktet og gjøre seg til i en time om man ønsker det. Man bytter til samme klasse og får fullt opp med claymores og ammunisjon til alle våpen. Med danger close blir dette desto mer ubalansert, særlig når man drar frem kill streak rewards. Jeg vet at det finnes en video på Youtube som illustrerer denne problematikken med 103-3 på en halv Domination-runde på Terminal, og det er særs urovekkende.

Lenke til kommentar

@Odesseiron: Du har selvfølgelig et poeng (hadde ikke tenkt på det). Jeg spiller stort sett bare sabotage og det er heldigvis ikke så mange som camper hele tiden, som det kan være på feks TDM. Det er heller ikke så mange som bruker one-man-army. Kan jo være fordi jeg ikke kan skryte på meg å være i "eliteserien" og at jeg derfor havner med noobs ...

Lenke til kommentar

Har egentlig ingen problemer med 1887 lenger, Spas er omtrent på samme nivå og man blir jo kun drept fra close - mid range, og bommer de så er de så godt som dau.

 

Tactical Knife er desto verre, det krevet knapt noe som helst skills. Kjernen i problemeter for meg at selv om de står 10-15unna virker det ofte som de rett og slett teleporterer seg før du engang får skutt de og det er enkelt latterlig. Eneste måten man unngår problemet er ved å bruke stor distance men det er ikke like enkelt i alle maps.

Lenke til kommentar

Synes de har ødelagt mye av kjernen i spillet, sånn som det var i CoD4. Der var det faktisk å gå rundt med geværet i armene og bruke det, her er det alskens tullete metoder og teknikker som gjør det vanskelig å spille på gamle-måten der man snek seg rundt med gevær og skjøt det som rørte seg, fordi man alltid må være obs på at det kan komme en kar i 100 km/t rundt en sving og slaye deg med kniven før du rekker å oppdage ham, eller kanskje han fyren foran der som har brukt opp sine to noobtubes nå har fylt opp igjen med OMA eller Scavenger, for ikke å snakke om alle killstreaks'a som kontinuerlig flyr over hodet ditt og gjør livet surt for deg. For all del; spillet kan være kjempemorsomt det, men jeg savner litt den gamle moro med å drepe folk pga godt våpenbruk - der folk var mer eller mindre likeverdige og perksene ikke ga like store fordeler.

 

Kort og godt har de fjernet fokuset fra den gode gamle taktiske bevegelsen på mappet og godt våpenbruk, og flytten den over på ulike perks, killstreaks og andre duppeditter som skal gi deg en masse hjelp og fordeler/ulemper i forhold til fienden.

 

Tror dette ble litt rotete skrevet, men jeg er litt for trøtt.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

jeg møter knifers i kansje 1 av 10games, da dropshotter jeg dem bare så gidder dem stortsett ikke mer :p noobtubers som fyller opp med onemanarmy eller scavenger er og sjeldent, gjerne vis jeg spiller HQ..

 

killstreak rewardsene skyter en bare ned, jeg elsker og skyte dem ned!

Hvis dropshotting faktisk funker så knifer de jo på helt feil sted også da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...