Elefantmesteren Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) hva har ranks med op våpen å gjøre? den hadde vært grei om man ikke kunne ha den i akimbo, så håper de fjerner det. Endret 12. desember 2009 av Såpe Lenke til kommentar
Exia Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 1887 er ikke overpowered, ved mindre du suger. Du er en idiot hvis du ikke ser at 1887 Akimbo er unbalanced. Det krever nærmest 0 aim hvis du er innenfor 20 meter, og det er som oftest headshot og 1 shot kill. 2 skudd og han er død uansett. Det er en shotgun. Den skal ikke kreve aim Det er ikke rangen som er problemet med Model 1887'ene, det er damagen. Den tar alt for mye damage. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) 1887 er ikke overpowered, ved mindre du suger. Du er en idiot hvis du ikke ser at 1887 Akimbo er unbalanced. Det krever nærmest 0 aim hvis du er innenfor 20 meter, og det er som oftest headshot og 1 shot kill. 2 skudd og han er død uansett. Det er en shotgun. Den skal ikke kreve aim Det er ikke rangen som er problemet med Model 1887'ene, det er damagen. Den tar alt for mye damage. Jeg hadde likt det mye bedre hvis normale hagler som spas-12 f.eks sin range hadde vært økt, mens akimbo range og damage hadde vært senket mye. Så kunne man ihvertfall brukt vanlige hagler som CQB og ikke følt seg som en idiot for man ikke bruker fotm akimbo 1887. edit: for øvrig syntes jeg at Akimbo'en er ett så overlegent valg at man føler at man blir straffet for å f.eks bruke MP5K eller andre submachine guns. 2/3 ganger jeg møter en Akimbo 1887 på rundt 20 meter dør jeg, selv om jeg kaster meg ned og sprayer som en mongolid apekatt på steroider. Det er regelrett for lett å bruke akimbo i tillegg til den helt utrolige kraften i den kombinasjonen. Man trenger knapt sikte og får 2+ kills med ett skudd. Endret 14. desember 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 de eg lurer på er koffer 1887 blir kalt shotgun når de åpenbart burde vert sniper, eg mener når du fyrer av akimbo 1887 og noen er på skjermen din ka hundre meter vekke og du skyter så dreper du dei. ja dette skjedde med meg i dag. verså snill å fjerne den Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Du overdrev vel kanskje bittebittebittelittegranne da du sa 100 meter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke langt unna. Ble nettopp drept av folk med 1887 på hvertfall 40-50 meters hold. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Model 1887 ER owerpowered. Går ikke ann å si noe annet og de som skal kverrulere på det kan dra på ICA og kjøpe seg en kylling og gjemme hodet sitt inni kyllingen i skam. Kniving er forsåvidt greit, de dør fort om du klarer å se de. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 GODE NYHETER! Robert Bowling: ''Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.'' Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Det var jo gode nyheter. Lenke til kommentar
Agavez Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nice. Da betyr det at jeg kommer til og fortsette med prestige ranks! Ikke stoppe på prestige 1 rank 70, siden jeg er møkk lei av og dø av 1887's.... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 jeg syns enkelt og greit dem skal fjerne akimbo på haglene. Lenke til kommentar
Harlem_InnleggNO Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Glem handgun med tactical knife, du kan jo bruke care package til å fjerne all ekstra vekt og løpe dobbelt så fort. Og mens 1887 fortsatt er latterlig overpowered, har man også ting med enorm firerate... e.g akimbo G18 eller Vector med bling akimbo/rapid fire. Eneste grunnen til at jeg bryr meg lite om at akimbo models er totalt ute av balanse, er at du kun kan nyte av dem i 3 ranks før du antakeligvis blir sulten på prestige, så man ser dem ikke så ofte. På en annen side er det jævlig artig å ha et par selv. En nerf på damage/range hadde ikke vært så dumt da. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Glem handgun med tactical knife, du kan jo bruke care package til å fjerne all ekstra vekt og løpe dobbelt så fort. Og mens 1887 fortsatt er latterlig overpowered, har man også ting med enorm firerate... e.g akimbo G18 eller Vector med bling akimbo/rapid fire. Eneste grunnen til at jeg bryr meg lite om at akimbo models er totalt ute av balanse, er at du kun kan nyte av dem i 3 ranks før du antakeligvis blir sulten på prestige, så man ser dem ikke så ofte. På en annen side er det jævlig artig å ha et par selv. En nerf på damage/range hadde ikke vært så dumt da. Man ser dem ikke så ofte? Er alltid 2-3 stykker i hvert eneste game jeg spiller som bruker dem. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Når kommer updaten??? Endret 19. desember 2009 av Siren Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 GODE NYHETER!Robert Bowling:''Update in Test now: 1887s Balanced. Public "private" Match fix. Infinite Ammo fix. Prestige Hack on PS3 fix. Texture Hack on PC fix.'' Eg og vil prøve akimbo <_< Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 hva er så galt med knivsystemet? Alt. Det er bare å klikke angrip når du er i nærheten av fienden. Samme om du kniver tåa eller fingrene så dør personen instant. Du har heller ikke noe måte å forsvare deg på. Skulle aldri vært lagt til før dem hadde gjort dette mer realistisk. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 hva er så galt med knivsystemet? Alt. Det er bare å klikke angrip når du er i nærheten av fienden. Samme om du kniver tåa eller fingrene så dør personen instant. Du har heller ikke noe måte å forsvare deg på. Skulle aldri vært lagt til før dem hadde gjort dette mer realistisk. Har du noen måte å forsvare deg på når du blir skutt i hjel da? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) eller, synes de kunne fjerne stapinga, så man bare kunne slashe med kniven. eller, når kniven tok lock-on (stab) skulle den være 100% sikker å treffe, er så stygt når den bommer. Endret 19. desember 2009 av Såpe Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 "Videre skal også de velkjente Model 1887-haglene få en kraftig reduksjon i skade, til antageligvis de flestes store glede." Bare synd at det er til PS3 og Xbox versjonen. Kommer ikke dette til PC så blir jeg SUR. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 No need to QQ. "The Xbox 360 version will be getting the same, just waiting on ETA on it's release. PC gets same plus fix for hacked textures & altered IWDs" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå