VEH_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Might and Magic-skaperen er seriens nye sjef, og han har store planer. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Synes for å være helt ærlig han kunne blitt sjef for Might and Magic serien igjen. Lenke til kommentar
Folen Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Må si meg så alt for enig, synes det ser ut som C&C kommer til å bli helt ødelagt i den siste episoden/spillet. Om jeg kommer til å kjøpe spillet vil det kun være fordi jeg vil ha historien fullført, for så å legge det på hylla. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Facebook ? hva faen liksom,, Cash is king ! Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Om det er dette de tror forbrukerne vil ha, bør de sjekke kildene sine. Lenke til kommentar
Spirograf_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Hmm, C&C i Facebook? Jeg gremmes over tanken... "C&C-ville" eller "C&C-town" Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Faen Caneghem. Drit i dette og lag heller en skikkelig oppfølger i might and magic serien, og saksøk de som lager en puzzlequest cartoonish versjon av den. Endret 30. november 2009 av Puppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå