Joachim_F Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Arkadeklassikeren Final Fight får nyutgave, sammen med Magic Sword. Les hele saken Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Strålande nyhende. Eg likte Final Fight veldig godt på Amiga, so dette blir nok kjøpt. Magic Sword ser òg ganske tøft ut. Eg håpar dei fortsetter å relansere gamle arkadespel på PSN. No som spelehallane i hovudsak er borte, og konsollane er rikeleg sterke nok, burde dette vere ei god moglegheit både for utgivarar og spelarar. Kay Lenke til kommentar
Santar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Nå er det jo ikke annonsert at all grafikk blir tegnet på nytt som ved Super Street Fighter 2 Turbo hd remix da. Det er nok snakk om ett filter her, ala det som ble brukt i Marvel vs Capcom 2. Endret 30. november 2009 av Santar Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ser på releaselista at denne kommer ut i morgen (noen som aner om dette stemmer fremdeles?), hadde ikke fått med meg nyrelease av Final Fight i det hele tatt før jeg så det nå. Dette blir kos! Varme opp litt med Guy og Cody før SSF4 mot slutten av måneden Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) "trailer" her, drop in online Co-op, smuuud. http://www.youtube.com/watch#!v=EnHCudDTJVM&feature=channel Endret 13. april 2010 av Couchfighter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå