Gå til innhold

Everquest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det lever enda?

Om det lever vet jeg ikke, men det er en stadig utvikling og selv om items og lvls har blitt kraftig forbedret(forverret?).

De første "epics" hadde 100 mana/hp, mens et godt item nå, enten det er skulder arms eller annet har gjerne 1200 hp/mana. de første toplvl raidmobs hadde i sin tid max 32k hp. Nå har de beste spillerne i nærheten av 60k hp. Det er en god del spillere som har 700+ realtime dager spilt og jeg synes det er ganske mye selv om spillet er over 10 år gammelt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok vært der oppe hvis jeg ikke sluttet for flere år siden.

Hadde en bard som var - på det tidspunktet da jeg slutta - veldig bra equippa.

Har de begynt å lage expansions som er ferdige ved lansering nå? Var det som drepte spillegleden min og hele klanen (keepersofthefaith).

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok vært der oppe hvis jeg ikke sluttet for flere år siden.

Hadde en bard som var - på det tidspunktet da jeg slutta - veldig bra equippa.

Har de begynt å lage expansions som er ferdige ved lansering nå? Var det som drepte spillegleden min og hele klanen (keepersofthefaith).

Det virker som det er lite nedetid nå i forhold til da jeg startet. Da var det patching opver en lav sko, dvs nesten ukentlig. Problemet er vel at det etterhvert er veldig få som spiller på vår tid. Fordelen er at det er godt voksne spillere med nære bånd så du kan stole på de du spiller med og at de oppfører seg som avtale. Lite ninjalooting og hyling og skriking på /ooc. Men med flere hundre zoner er det litt tomt og oppgraderinger av eldre zoner som west commons, splitpaw osv har lite for seg da utstyret som dropper der ikke er noe i forhold til endgame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...