colombo230 Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvordan kan man installere SP1 på WinXP som er brent? Det står bare invalid product key når jeg forsøker å installere SP1...Jeg har kjøpt WinXP altså. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei det har du ikke. Hvis du får den feilmeldingen betyr det at du ikke har en ekte CDKey, og hvis ejg ikke tar feil begynner den med FCKGW - . Skaff deg en ekte key så kan du installere. Så spørs det barehvem som har lyst til å gi deg sin ekte key? Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Nei det har du ikke. Hvis du får den feilmeldingen betyr det at du ikke har en ekte CDKey, og hvis ejg ikke tar feil begynner den med FCKGW - . Skaff deg en ekte key så kan du installere. Så spørs det barehvem som har lyst til å gi deg sin ekte key? Dersom du har en ekte lisens og ikke gidder å klage til microsoft så kan du jo få tak i en key-generator og få lagd en ny. Og så kan du endre key'en. Om du søker litt på forumet så tror jeg dette har vært oppe noen ganger før. Du kan jo selvsagt gjøre dette uten en orginal lisens også men det er hvertfall ikke lovlig Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Med tanke på at man ikke får opp slike feilmeldinger med originale produktnøkler så stenges denne tråden og du kan anse deg som advart for å spørre om hvordan man kan få en ulisensiert versjon av Windows til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg