Gå til innhold

R.U.S:E - Germany "Battle Flag"

Gjest Slettet-Z3pP64ap

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Z3pP64ap

Som dere vet pleier man å fjerne Hakekorset i det Tidligere Nazi Tysklands Krigsflagg i de fleste spill pga salg i Tyskland. Ubisoft har nå vært ekstra forsiktige.

Hva syns du?

ruse_germans.png

Endret av Slettet-Z3pP64ap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig synes jeg det er en god avvikling fra de fleste flaggene fra tyskland.

Take a look:here

Kan ligne litt på det norske flagget, men i dag har jo tyskland annet flagg og Norge var jo mer eller mindre totalt ikke-tilstede-værende under andre verdenskrig, bortsett fra drøbak-sundet og en del arbeid fra noen norske piloter som dro til England og motet til mostandsbevegelsen.

Hvis man tar bort hakekorsene og jernkorset er det jo samme greia, og Ubisoft gjør jo flagget renere og penere, det blir nesten som de sier om spillet: "Towards a pulp and clean World war 2.

Endret av PcAj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap

Er på det grunnlaget jeg sier dette. At det blir penere er en annen sak når det er i forbindelse med Nazi Tyskland

Som dere vet pleier man å fjerne Hakekorset i det Tidligere Nazi Tysklands Krigsflagg

EDIT: At de også fjernet nationalist linjene er også helt uforståelig for meg.

PS: Er krigs/strids flagget vi snakker om - ikke lands flagget

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke akkurat det gav noen assosiasjoner til tyskland.

De burde heller brukt jernkorste da. Det kan vel ikke akkurat gi for mange assosiasjoner til nazismen, ellers hadde vel aldri den tyske hæren brukt det i disse dager?

LEOPARD2A6-BIG-svg-08.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Som dere vet pleier man å fjerne Hakekorset i det Tidligere Nazi Tysklands Krigsflagg i de fleste spill pga salg i Tyskland. Ubisoft har nå vært ekstra forsiktige.

Dette er i mine øyne en feilaktig påstand. I hvert fall sitter jeg med inntrykket av at det slettes ikke er noen vane å fjerne hakekorset, men heller modere innholdet (for eksempel blod) når det selges i Tyskland. Er mange spill som benytter seg av hakekors selv i disse dager (The Saboteur som kommer i desember for å nevne ett) så hvorfor Ubisoft skal være så forsiktige er mer enn jeg kan forstå.

Ikke misforstå meg, jeg bryr meg ikke stort om hakekors eller manglende hakekors, men jeg syns det jo er litt viktig at spill benytter seg av korrekt symbolikk. Om ikke annet så vet jeg i hvert fall bedre hva jeg skal skyte på.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det å fjerne hakekorset synes jeg egentlig bare er tull. Ikke misforstå meg, men man kan ikke bare glemme/fjerne et stykke historie. Andre verdenskrig var forferdelig å det må menneske lære av. Ja, jeg tenkte med en gang på Tyskland da jeg så det flagget, men nazister å tyskere skal ikke blandes.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

Da kan man jo spørre seg hvorfor i all verden det norske riksvåpenet er en løve. ( Ja bare google det og finn ut :cry: )

Men tilbake til saken, jeg synes Ruse har en flott grafisk stil, og det er enkelt og oversiktlig.( Basert på previews og sniktitter og gameplay-videoer og intervjuer .) Hakekorset her er vel i mot det mener jeg, men jernkorset kunne for-så-vidt vært utformet.

For å si det på en måte: Enten har man hakekors eller ikke. Det er jo greit valg av ubisoft, jeg tror vi har sett mange hakekors, kommer til å se flere, så da skader det vel ikke uten.

Jernkorset kunne vært brukt, men det er nu så.

Vi får kontakte dev's. :whistle::)

Endret av PcAj
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z3pP64ap

Dette er i mine øyne en feilaktig påstand. I hvert fall sitter jeg med inntrykket av at det slettes ikke er noen vane å fjerne hakekorset, men heller modere innholdet (for eksempel blod) når det selges i Tyskland. Er mange spill som benytter seg av hakekors selv i disse dager (The Saboteur som kommer i desember for å nevne ett) så hvorfor Ubisoft skal være så forsiktige er mer enn jeg kan forstå.

Ikke misforstå meg, jeg bryr meg ikke stort om hakekors eller manglende hakekors, men jeg syns det jo er litt viktig at spill benytter seg av korrekt symbolikk. Om ikke annet så vet jeg i hvert fall bedre hva jeg skal skyte på.

Det blir erstattet av Jernkorset de fleste tilfeller - altså "slettet" i de land hakekorset er ulovelig.

Dessuten så har jeg ikke ærklært at ting er det og det - bare mitt "inntrykk" og oservasjoner som du selv sier. kverulere kan vi gjøre dagen lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...