Curver Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, angående det å lage en xbox 360 internett tilkobling gjennom en bærebar data. Har også postet i den guiden men ingen har svart... Dette er problemet: jeg har da laget en netverksbro mellom en lokal tilkobling og trådløs nettverkstilkobling, problemet da er at jeg ikke får internett på dataen, får koblet til lan. Xbox'en finner ikke noe heller. Noen tips? Har windows XP og Xbox 360 som er hvit med 60 gb harddisk. Curver Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Humm, kan du ikke bare koble boksen på nettet? Eller så skal det gå ann å koble 360 og PC men vet ikke om det gir deg nett på boksen. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Fulgte denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=165 Og da skal det jo funke... har kabel men da må den ligge midt på gulvet pga den ikke rekker vis den skal følge gulvet... Så det er ingen som har noen tips? Curver Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 vel, det fins lengre kabler. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Vell du behøver ikke å lage ei bro, du kan jo bare høyre klikke og "share" nettet ditt. Lenke til kommentar
Curver Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 vel, det fins lengre kabler. Mindre kabel bruk jo mindre "ting" som synes Vell du behøver ikke å lage ei bro, du kan jo bare høyre klikke og "share" nettet ditt. Og hvor skal det stå? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 På nettverksinnstillingene vel? Lenke til kommentar
Curver Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Ja men får ikke noe som det står "share" på... :rolleyes: Vet jeg er litt irriterende nå men men Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er vel ikke noe større problem enn å få deg en lengre kabel eller flytte xboxen nærmere hva nå enn kabelen kommer fra. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trur ikkje du får gjort det med xp...? Eg kan ta feil har ikkje prøvd skjølv, men kan sjå litt på det. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 1.høyre klikk på Internett netverke 2.trykk på egenskaper (åpner et nytt vindu) 3.nederst er det en knapp som heter egenskaper, trykk på den(åpner et nytt vindu) 4.øverst så er det en tab som heter sharing, trykk på den. 5.velg hvilken nettverk du skal share med. 6. Enjoy Lenke til kommentar
Curver Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 1.høyre klikk på Internett netverke 2.trykk på egenskaper (åpner et nytt vindu) 3.nederst er det en knapp som heter egenskaper, trykk på den(åpner et nytt vindu) 4.øverst så er det en tab som heter sharing, trykk på den. 5.velg hvilken nettverk du skal share med. 6. Enjoy Takk, skal prøve dette. Og til dere andre så bruker jeg en 20 meter kabel... Finn en lengre uten å lage selv så Jo mindre ledningstyr, jo mindre rot... Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan hende du må godta xboxen på routern din. Er ikke alltid det går like automatisk avhengig av intsillingene på routeren. Kjør diagnostikk på test connection etter at du har fått kontakt mellom xbox og pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå