Gå til innhold

Coaching

Knutlut

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg går rett på sak så vi ikke kaste bort tiden vår.

Dette er en post for deg som ønsker å gjøre en forandring i livet sitt, få mer ut av sitt potensiale eller generelt forbedre deg selv og din livssituasjon.

Min store visjon i livet er å bli verdens beste life & success coach. Jeg ønsker å kunne gjøre en forskjell i verden ved å hjelpe så mange mennesker som mulig ta tak i livet sitt og gå for drømmene sine. Jeg ønsker å hjelpe folk se sitt potensiale og sette et ut i verden.

Dette er grunnen til at jeg skriver her i dag. For at min visjon og drøm skal bli virkelighet, og for at jeg skal nå målet mitt om å bli verdens beste, trenger jeg erfaring.

Jeg trenger erfaring med ulike typer mennesker, med ulike mål og visjoner for livet. Folk med store og små utfordringer som de ønsker å forbedre.

Hver dag coacher jeg mennesker fra hele verden, og hjelper de på områder som for eksempel:

• Time-management
  • Selvdisiplin
  • Starte eget firma
  • Sjekking og Dating
  • Å sette mål og nå de.
  • Skape et stort nettverk med mange venner
  • Få bedre karakterer på skolen.
  • Selvutvikling
  • Hvordan bli en bedre far, mor, kjæreste, bror etc.

Om noe av dette er ting du øsker hjelp med, eller om du har andre områder av livet ditt du ønsker coaching på, ta action på målene dine, og samtidig hjelpe meg mot mitt mål, må du sende meg en PM eller fjernet og fortelle meg hva det er du ønsker å forbedre i ditt liv

-------------------------------------------------------------------------------------------

PS: Dette er IKKE kommersielt på noen som helst måte, og er utelukkende ment for å trene meg selv mot min store visjon, og samtidig hjelpe brukerene av dette forum mot sine mål

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...