Orsvend Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg får det ikke til å virke i dx11. Noen som har lignende problemer? Det henger seg opp eller krasjer helt Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Kan ikke si annet enn at det tydeligivs er mange som har det samme problemet. Du kan alltids lete på steam-forumet eller sega-forumet etter en løsning, men såvidt jeg vet finnes det ikke noen "easy fix" for øyeblikket. Forhåpentligvis dukker den første patchen opp ganske snart.. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg forhåndsbestilte Aliens vs predator fra elkjop, (2 ukersiden), men fikk den ikke idag. Er det ikke sånn at man for den første dagen ? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei elkjøp er ikke flinke med det. Hvis du har fått kvittering på mail så skal det være sendt til deg. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan ligger ytelsen hos folk her som skaffet det til PC? Kan ikke si jeg er fornøyd med ytelsen har ikke dx11 alstå |4870x2 2 gig | Corsair 6 GB | i7 2,67GHz | Windows 7 [64 Bit] | Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 faen, det lå ikke i postkassa idag heller Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Skaffet det til PC og på alle "modsene" (dx9, dx11) så henger det seg opp med jevne mellomrom. Har allt av drivere oppdatert og spillet har jeg instalert både 2 og 3 ganger men ingenting hjelper virker det som. Gjør spillet mer enn mindre uspillbart Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Til tross for enkelte labre anmeldelser osv har visst AvP gjort det bra salgsmessig, særlig i Europa. I Storbritannia gikk det visst rett til topps på alle platformer og danket ut både Mass Effect 2 og Bioshock 2. Dette har gjort at Rebellion allerede har begynt å hinte om oppfølger. Og det kan jo være gromt, så lenge de ikke glemmer skikkelig support framover for dette spillet, som såvidt jeg skjønner både kan trenge patching, tweaking og mer innhold (f.eks. maps). Selv venter jeg fortsatt på å få spillet i postkasssa. <_< http://www.develop-online.net/news/33958/Rebellion-elated-with-AvP-sales-wants-sequel Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Spilte gjennom Predator-delen i går, og må si at dette var kos. Litt vel kort og en historie som kanskje ikke helt er blant de beste..., men det er jo to andre kampanjer også. Nettopp startet med humans, og dette begynte med lett paranoia og høy puls. Sånn skal det være. Endret 24. februar 2010 av Borgelin Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tell me when the Dedis arrive and I'll bite. Før det blir det ikke kjøp. Lenke til kommentar
Satchrat Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ble kjøp for min del.. Gikk gjennom de første spilla så da måtte dette testes. Syns det var veldig gøy, meningsløs slakting av folk.. Kansje ikke tiårets spill men veldig god underholdning Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Da lå mitt eksemplar i postkassa fra Elkjøp Og nå skal turen til Gamestop å hente Heavy Rain...omg for en uke! Endret 24. februar 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Til tross for enkelte labre anmeldelser osv har visst AvP gjort det bra salgsmessig, særlig i Europa. I Storbritannia gikk det visst rett til topps på alle platformer og danket ut både Mass Effect 2 og Bioshock 2. Dette har gjort at Rebellion allerede har begynt å hinte om oppfølger. Og det kan jo være gromt, så lenge de ikke glemmer skikkelig support framover for dette spillet, som såvidt jeg skjønner både kan trenge patching, tweaking og mer innhold (f.eks. maps). Selv venter jeg fortsatt på å få spillet i postkasssa. <_< http://www.develop-online.net/news/33958/Rebellion-elated-with-AvP-sales-wants-sequel Å slå et spill som kom ut midt i januar og et annet spill som kom en 2 uker før dette sier meg ingenting om salg. Derimot spillet trenger virkelig patching når det gjelder ytelse! (pc versjon) Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg synes onlinen delen er veldig bra, men det som er litt synd at det tar UTROLIG lang tid før man kommer inn. Har de fiksa på det ? Lenke til kommentar
Morten9012 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Nok et eksempel fra spillselskap som kun tenker penger. Jeg er utrolig skuffet over gjennomføringen av spillet. Har ikke prøvd online delen. Men Singelplayeren er ikke kjekk i det hele tatt. Dette var utrolig kjipt, så virkelig frem til dette spillet. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Synes singleplayer jeg var grei, ikke noe banebrytende, men har sett bedre. Online er forferdelig skrudd sammen... Endret 19. oktober 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Er det noen spiller dette i det hele tatt på nåværende tidspunkt? Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har opplevd at jeg har fått til å spille med noen for en måneds tid siden, men det går uhyre tregt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå