Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er vel fordi at det er for mange som er den i matchen vil jeg tro, er vel spillet som prøver å holde en viss balanse. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Det er en maks grense på hvor mange som kan være av hver rase EDIT: Ninja'd Endret 8. februar 2010 av Fenix Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Predator har laveste antall, kun 2 av gangen.. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så aliens og så marines? Eller er det aliens som har mest antall? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Vet ikke helt, men er ganske sikker på at jeg har sett 4 aliens, så antallet er ikke låst i 2/3/3 som jeg trodde først. Mulig marines også kan være 4. Endret 8. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Så muligens max 2 predators, mens mariens og aliens kan variere fra 3 til 4? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Virker sånn. Fullversjonen har støtte for 18 spillere, vet ikke åssen det blir da. Lurer også på hva de gjør med den modusen som heter "Species Team Deathmatch".. Skal Predator-laget være færre enn de andre da også? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Håper det blir en TDM-type med 6v6v6. King of the hill eller CTF kunne blitt ganske komisk da! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Må jo nesten det, hvis man skal følge demoen. De har vel et eller annet system som bestemmer antall, for at det ene laget ikke skal bli overlegen god Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Håper det blir en TDM-type med 6v6v6. King of the hill eller CTF kunne blitt ganske komisk da! CTF tror jeg blir feil i AvP. Men det skal være Domination. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 NÅ fant jeg ut hvorfor aliens alltid dreper/finner meg :o "The player has to be aware of Aliens, which have the ability to see through a Predator's cloaking device," ~ Wiki Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hm, kan de det i filmene også? Da må jeg ha mistet noe info. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kan huske en scene hvor en alien stikker halen sin inn i brystet på en predator/m cloaken på. Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Mulig det bare er meg.... men alien delen suger jo balle! I det originale AvPspillet var det en fryd å løpe rundt som en katt på syre, å løpe fra gulv til vegg til tak og allikevel beholde full kontroll var ingen stor sak å mestre. Denne demoen derimot... yuck! Er jo som å forsøke å få en katt på syre til å gjøre som du vil. Og "pounce" fungerer jo i beste fall om du skal hoppe strikk med venninnene dine her. Om jeg løper avgårde i en snabla fart og forsøker å hoppe på fienden så stoppern opp og hopper litt sånn bedagelig opp i lufta mens den veiver litt med arma. Marinesoldatene overlever som regel fem-seks slag fra sylkvasse klør her i motsetning til enern hvor det skulle fint lite til før armer og ben ikke lenger var på plass. Og for å ikke snakke om hvordan hodet til dette jævla alienkrapylet oppfører seg da... Umulig å få holdt fokus på et punkt når du løper mellom vegger og tak eller får en killevink på kinnet av en predatorbølle. BAH! Men jeg gir ikke opp håpet riktig enda. Jeg kommer til å investere surt opptjente penger når dette kommer og så får jeg heller bli skuffet over den ferdige versjonen enn å bry meg for mye om en rulten demo. Håper spillet ikke blir ødelagt av at de er for late til å jobbe med pc-versjonen etter porting fra konsoll. Fenix, om du har spilt enern eller toern så har alien egne viewmodes som gjør at du f.eks ser predatorer selv om de er cloaked. sikkert noe av det samma de har tenkt på i filmen hvis det var det du refererte til. Endret 9. februar 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg kan huske en scene hvor en alien stikker halen sin inn i brystet på en predator/m cloaken på. Tror han hadde oppdaget han eller no, muligens jeg tar feil. Men er jo forsåvidt greit at de ser igjennom cloaken, hvis ikke hadde predator blitt skummelt overlegen. Lenke til kommentar
andir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Og "pounce" fungerer jo i beste fall om du skal hoppe strikk med venninnene dine her.Om jeg løper avgårde i en snabla fart og forsøker å hoppe på fienden så stoppern opp og hopper litt sånn bedagelig opp i lufta mens den veiver litt med arma. Hold inne Fokus-knappen, så kommer det opp et sikte rundt fienden. Deretter kan du trykke på knappen for svakt slag for å pounce den du sikter på. Marinesoldatene overlever som regel fem-seks slag fra sylkvasse klør her i motsetning til enern hvor det skulle fint lite til før armer og ben ikke lenger var på plass. Beste måten å drepe en marinesoldat på, er først å begynne med et haleslag (som gjør mye skade samt lamslår fienden et lite øyeblikk), for deretter å avslutte med et svakt slag (kloring). Da har ikke marinesoldaten sjans i havet til å overleve. Predatorer tåler litt mer. En annen god taktikk er å bruke haleangrepet mot fiender mens du befinner deg på veggen eller i taket, for da slår du ganske raskt med halen. En marinesoldat tåler to haleangrep fra veggen, mens Predatorer tåler tre. Håper spillet ikke blir ødelagt av at de er for late til å jobbe med pc-versjonen etter porting fra konsoll. Det er heller motsatt som er tilfellet; spillet har blitt utviklet for PC, men optimisert for både PC og konsoll. Greia med at Aliens kan "se" Predatorer som bruker usynlighetsmodus, samt fiender gjennom vegger etc., mener jeg å huske er fordi Alien-ene har ekstremt god luftesans, som gjør at de kan oppfatte fiender som ikke er synlige. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Luktesans du skal fram til kanskje eller? Lenke til kommentar
andir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, nei, luftesans! Desto mer fiendene blåser, desto bedre kan en alien oppfatte de. Okey, så sier vi luktesans. Alien-ene plukker opp fiendens feromonutslipp, som gjør at ingen usynlighetsmaskineri noen gang kan lure de. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Flott at vi blir enig Kan aliens mye lettere merke marines også da ved hjelp av luktesansen? At de kommer mye fortere frem på et radarmap (hvis det er da) enn de andre? Lenke til kommentar
andir Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Flott at vi blir enig Kan aliens mye lettere merke marines også da ved hjelp av luktesansen? At de kommer mye fortere frem på et radarmap (hvis det er da) enn de andre? Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår spørsmålet ditt. En xenomorph kan oppfatte alle vesener like godt pga. feromonene de utskiller. Hvis du spør om marinesoldater utskiller sterkere feromoner enn Predatorer, slik at de oppfattes bedre, vet jeg ikke. Dette er dog bare den biologiske forklaringen på hvorfor Xenomorphene kan se andre vesener i spillet; rent spillmekanisk er det bare for å kunne snike seg inn på fiender, være det marinesoldater, Predatorer eller andre Xenomorpher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå