Gå til innhold

Aliens vs Predator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Predator og Alien var latterlig gøy, marine var liksom... "Whoever wins we lose" men jeg syntes deathmatch er en veldig dårlig modus for AvP. Det ser ut som en god del folk på SEGA og Steam forumet er enig. Men forhåndsbestillingen min står og jeg gleder meg enormt ^^

Lenke til kommentar

Følte at marine var en god del lettere å spille, ihvertfall mot Predator. Når en fikk tak i granater var det bare snakk om ètt halvdårlig treff etter å ha spammet kuler for å få en kill. Er fortsatt forelsket i Alien, though. Har ikke prøvd Predator enda.

Lenke til kommentar

Marine er det eneste jeg har nogenlunde dreisen på (vunnet et par kamper). Alien har jeg lyst til å være god på, men går ikke så bra foreløpig. :p Predator har jeg ikke satt meg inn i det hele tatt. Skal sette meg mer inn i alien og predator når spillet slippes.

Det har forøvrig vært en del snakk om at demoen er "gammel kode" fra E3 i fjor sommer.. Hvis det er sant, kan det jo være enkelte ting som er tweaket og forbedret i fullversjonen.

Lenke til kommentar

Blitt ett par timer på demonen her også :D .

Begynte først som Alien, det var morro, men litt vanskelig i starten..

Deretter har jeg bare vært predator, ikke prøvd marine.

Får lyst på dette spillet må jeg si, men som flere nevner. free for all deathmatch var en dårlig ide for å vise spillet.

Håper de har en modus hvor 1 er alien, 1 er predator også kanskje 4-6 som er mennesker :D + stort kart da.

Lenke til kommentar

Blitt ett par timer på demonen her også :D .

Begynte først som Alien, det var morro, men litt vanskelig i starten..

Deretter har jeg bare vært predator, ikke prøvd marine.

Får lyst på dette spillet må jeg si, men som flere nevner. free for all deathmatch var en dårlig ide for å vise spillet.

Håper de har en modus hvor 1 er alien, 1 er predator også kanskje 4-6 som er mennesker :D + stort kart da.

har noe sånt. 1 som er predator mens 6-7 er marines :p

husker søren ikke navnet. var slik at den som drepte predatoren ble ....vel predatoren.

bare pred som kan få poeng såklart :p

Lenke til kommentar

JA!!! De har fått det til! Jeg har nå spillt demoen og er storfornøyd med feelingen og rasene. Litt uenig med free-for-all som demo, men det gjør vel ingenting. Det å spille som marine var helt fantastisk. De har fått den paniske følelsen med i spillet. Det er mørkt, du er alene og de hører noe nærmer seg på radaren. Frysninger! Det å spille som alien er også fantastik. Jeg er litt misfornøyd med at alt virker så lyst, så det er ofte vanskelig å skille mellom gode og dårlige skjulesteder som alien, men det er en vanesak.

Har fortsatt ikke prøvd predator, men jeg gleder meg til jeg skal :D

Lenke til kommentar

Jeg blir så irritert. Jeg har prøvd å komme meg inn, men jeg finner jo ingen spillere joo ?

Har gjort det flere ganger også..

Dem jobber med å ordne det, STEAM skal ha fått en patch som skulle ordne det...X360 skal vist være i orden. Mens det fortsatt er store problemer til PS3...

Dem har et auto matchmaking system på demoen mens når spillet går retail så kan en velge servere osv selv, så vi slipper slik piss som fks IW nett til modern warefare 2...

Lenke til kommentar

Litt på gjerdet enda, jeg prøvde først Predator og jeg fikk langt bortimot samme følelsen som jeg fikk når jeg spilte Batman: Arkham Asylum - jeg er en Predator. Bare det å skifte filter på synet var jo helt rått, lyden var akkurat den samme og jeg lo faktisk høyt.

Men det er ikke akkurat nok til å kjøpe spillet alene. Prøvde meg som xenomorph også, men det syns jeg var stusselig. Fikk det rett og slett ikke til. Ikke syns jeg deathmatch var den beste modusen heller, uten at jeg har prøvd de andre.

Lenke til kommentar

Har spilt som alle "klassene", predator og alien er best, marine suger.

Det er sinnsykt gøy å snike seg rundt som alien!!! Digger at man kan rive av hodet til marinene med predatoren!

I min beste match(hittil) fikk jeg 25 kills med predatoren:p

Men hvorfor hender det at jeg ikke kan være predatoren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...