Deosl Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Er spent, men venter på en demo! Noen som vet hvor man får tak i Hunter edition for PC i Norge? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 argh dette er jo døden. spillet ser ekstremt kult ut, men så kommer jo heavy rain og dante's inferno også ut i februar så har verken penger eller tid for alle sammen. blir det noe online CO-OP i spillet foressten? og i så fall hvordan blir den? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 argh dette er jo døden. spillet ser ekstremt kult ut, men så kommer jo heavy rain og dante's inferno også ut i februar så har verken penger eller tid for alle sammen. blir det noe online CO-OP i spillet foressten? og i så fall hvordan blir den? Blir co-op mot AI. Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 argh dette er jo døden. spillet ser ekstremt kult ut, men så kommer jo heavy rain og dante's inferno også ut i februar så har verken penger eller tid for alle sammen. blir det noe online CO-OP i spillet foressten? og i så fall hvordan blir den? Blir co-op mot AI. for aa bare fortelle litt mer, saa er det altsaa survival det er snakk om 4 marines mot uendelige mengder av aliens gleder meg saaa mye tell spillet her Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ny multiplayer preview/intervju. Ikke så mye ny info for de som har fulgt litt med kanskje, men mye gameplay footage fra forskjellige gamemodes :-) http://www.gamespot.com/pc/action/aliensvspredatorworkingtitle/video/6248159/aliens-vs-predator-multiplayer-interview-tim-jones Ser artig ut å kunne klatre rundt som alien. Ser nesten ut som en slags ekstrem versjon (raskere + klatre hvor som helst) av Hunter fra L4D. Endret 30. januar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Billie Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 dette blir bra! noen som vet når demoen kommer?? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 dette blir bra! noen som vet når demoen kommer?? Finnes ikke noen spesiell dato på demoen foreløpig. Men spillet skal vel slippes om ca. 4 uker, så med mindre de går for en "sein demo" slik enkelte gjør, er den vel ikke mange ukene unna.. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det blir ikke cooperative mode i kampanjen/storyen. Det er en survival mode hvor man skal forsøke å overleve lengst mulig. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Har sporet opp litt mer om demoen. Hvis dette stemmer kommer den til uka, og inneholder sannsynligvis multiplayer. Vet ikke om det er snakk om en ren mp demo, eller både sp og mp.. Slik det uttrykkes her, er det vel snakk om begge deler. http://www.avpgalaxy.net/2010/01/28/avp-demo-on-the-way Endret 1. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Vel, da var det offisielt: Demoen kommer til alle tre plattformer i morra (4.feb). En ren multiplayer demo med ett map og alle rasene. http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=233606 Endret 3. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fett! Jobber ettermiddag, så blir neppe noe gaming på meg i morra da. Greit at eg har frihelg så eg får testet litt då Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Surt det var bare MP demo, håpet på singelplayerdemo jeg Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 O.o Jeg visste ikke at det kom demo Gleder meg syyykt. Ble glad etter jeg så traileren på "infestation mode" hvor en er alien og etter han dreper et menneske så blir han alien osv til det er en igjen. Det er veldig gøy å spille zombie maps i CS:S iallefall Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Demoen er nå ute på STEAM Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette blir et spill jeg SKAL skaffe meg. Har spilt ihjel både enern og toern samt brukt utallige timer online og spist, skutt og slaktet alt som kan krype og gå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Testet litt nå og det er klart dette er porta over fra konsoll, det lyser lang vei av det. Føles noe seigt å styre og kontroll layoutet er rimelig på tryne...men det går jo heldigvis ann å fikse. Spillet kan også spilles på pc med gamepad. Så jeg er glad jeg har bestilt dette til PS3 da det forhåpentligvis føles bedre ut der slik...det finner en jo ut om noen timer når demoen til både PS3 og X360 kommer. Ellers var atmosfæren til å være en mulitplayer demo ganske bra, lyden aliens lager var rimelig forstyrrende..jeg fikk panikk som marine soldat... Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Testet litt nå og det er klart dette er porta over fra konsoll, det lyser lang vei av det. Føles noe seigt å styre og kontroll layoutet er rimelig på tryne...men det går jo heldigvis ann å fikse. Spillet kan også spilles på pc med gamepad. Så jeg er glad jeg har bestilt dette til PS3 da det forhåpentligvis føles bedre ut der slik...det finner en jo ut om noen timer når demoen til både PS3 og X360 kommer. Ellers var atmosfæren til å være en mulitplayer demo ganske bra, lyden aliens lager var rimelig forstyrrende..jeg fikk panikk som marine soldat... Haha, digger atmosfæren i det første spillet. kan få rimelig noia når et eller annet freser deg i ene øret og du ser at det katta ligger og sover rolig i sofaen... Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som har bestilt Survivor Edition til PS3? Lurer sterkt på om jeg skal det, siden det er bare femtilappen dyrere for Survivor Edition i forhold til det vanlige spillet på CDON.no. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Boksen til Survivor edition var kul, men sett til at jeg er 10 minutt unna platekompaniet som selger det til 499 så lar jeg dett gå. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Hm. Andre som bare søker i evigheter uten å finne noe å logge på? (Heldigvis skal det være servere i fullversjonen) Har sett at enkelte klager på diverse ting med spillet, så vil gjerne sjekke om jeg er enig med dem før jeg ev. bestiller. Edit: Har fått spilt litt nå (kun Marine og Predator foreløpig). Etter all sytinga på steam-forumet var jeg litt skeptisk, (nå er ikke syting der i gården noe nytt) men fant ingen enorme mangler som skulle tilsi at dette ikke blir verdt minst 169 kr. Preorder hos play.com herverd plassert. Matchmakinga suger selvfølgelig, men siden Rebellion har lovet ded. server-støtte tar jeg det ikke så tungt. Endret 4. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå