Riboflavin' Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Kan ikke påstå jeg har noe forhold til de tidligere spillene i serien, men et fett konsept for spill er det jo unektelig. Blir spennende å følge med på. Wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_vs._Pr...or_(video_game) Screens: http://pc.ign.com/dor/objects/14322167/ali...2105001223.html Marine Trailer: http://www.gamespot.com/pc/action/aliensvs...=gumballs;img;2 Kommer til PC, Xbox360 og PS3 Vil bare si at jeg har laga ei Alien vs Predator -gruppe på Steam. Dere finner den her; Aliens vs Predator [NOR] Endret 23. februar 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Nevne navnet på spillet i emne, isteden for bare serien? Endret 31. juli 2009 av Maury Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Nevne navnet på spillet i emne, isteden for bare serien? Såvidt meg bekjent heter spillet foreløpig Aliens vs Predator. Sitter du på annen informasjon er det bare å komme med den. Endret 31. juli 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Reagerte på den jeg og, men ifølge wiki siden din heter det vist bare alien vs predator Sikkert pga filmene, men men. Kanskje det blir spennende. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Reagerte på den jeg og, men ifølge wiki siden din heter det vist bare alien vs predator Sikkert pga filmene, men men. Nei, sikkert ikke. Alle 3 spill i serien har ingenting med filmene "Aliens vs. Predator" å gjøre og tar sted i samme univers som de 4 Alien-filmene, dvs. i rommet i fremtiden. De 2 første spillene kom dessuten lenge før AvP-filmene. Jeg synes også det er veldig rart at det nyeste ikke heter AvP3 men egentlig spiller det lite rolle. Med tanke på hvor FETT det andre spillet var og hvor kule videoene er så lenge kan dette fort bli tidenes spill. Endret 31. juli 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var ikke at det var knyttet til filmene, men at det ikke skal hete nr 3 elns fordi mange kun kjenner AvP fra filmene. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Multiplayer preview med info om fire forskjellige gamemodes: http://www.gamespot.com/pc/action/aliensvspredatorworkingtitle/news.html?sid=6237959&mode=previews&om_act=convert&om_clk=previews&tag=previews;title;2 Kult at de tar med en slags L4D/Killing Floor inspirert coop-mode B) Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg vil så gjerne se at dette lykkes, men tror ikke det kommer til å bli noe særlig. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Det originale AvP var fantastisk morro på lokal multiplayer. Husker vi skrek mye når en eller annen gjøk som spilte alien løp forbi i taket . Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jeg vil så gjerne se at dette lykkes, men tror ikke det kommer til å bli noe særlig. Marine traileren synes jeg lover godt . AvP2 var knakandes gøy både singel og multiplayer. Endret 30. oktober 2009 av GrinderX9 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Vet ikke med dere men jeg gleder meg til å skremme og bli skremt livskiten ut av i det kommende Alien vs Predator spillet. Etter hva jeg husker så skal det komme tidlig 2010? Anyways her er et multiplayer klipp med litt kommentatorer...ser jo ganske så bra og ikke minst skummelt ut! Mohaaaa!! http://www.youtube.com/watch?v=1ebqHDxl-2Q Endret 28. november 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slo sammen denne med en annen tråd. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Jeg trur ikke dette spillet blir like velykket som AvP 1 eller 2 (noe jeg spilte mye av før, spesielt AvP 1), Det føles så konsoll-ish. Endret 28. november 2009 av ThaBuG Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Slo sammen denne med en annen tråd. Nice Jeg trur ikke dette spillet blir like velykket som AvP 1 eller 2 (noe jeg spilte mye av før, spesielt AvP 1), Det føles så konsoll-ish. Det kommer nok til å selge mer en både AvP 1 og 2 skal du se. Spesielt siden det kommer til konsoller...deeeilig Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg gleder meg faktisk til dette spillet kommer, så jeg håper de presterer Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Elsker de gamle Alien filmene, og selvfølgelig Predator filmene AVP1 og 2 var veldig gode spill så eg håper dette her byr på en skremmende opplevelse Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 "Rebellion has stated that it will not be "releasing a sanitized or cut down version for territories where adults are not considered by their governments to be able to make their own entertainment choices" Genialt sagt... Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 "Rebellion has stated that it will not be "releasing a sanitized or cut down version for territories where adults are not considered by their governments to be able to make their own entertainment choices" Genialt sagt... Fy faen så lekkert formulert det var av Rebellion..gleder meg sykt til spillet kommer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Spillet virker veldig lovende. Håper bare spillmekanikkene fungerer så godt som en skulle håpe, det ser utrolig kult ut! Skal bli stas å se hva DX11 drar med seg av teknologier attpåtil. Endret 8. desember 2009 av Laland Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er en stor fan av Aliens og Predator konseptet. Selvom jeg syns filmene var noe herk (iallefall 2`ern!!) så digger jeg tanken bak det hele. Likte også de to første spilla rimelig godt. Med dagens teknologi har de anledning til å lage et knallspill av dette om de gjør det riktig. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå