Gå til innhold

Race Driver: Grid

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Kjøpte Race Drive: Grid i går, eller når det var, fordi det var tilbud på Steam, som forresten kjører ganske bra tilbud på spill nå.

Men, svarte så vanskelig det var! :o hehe..

Man får bonus for å komme blant de 5 første, jeg kommer jo selvfølgelig på en solid sisteplass, men det nesten største problemet mitt er å i hele tatt komme i mål! :D hehe.. Er ikke så mye som skal til før jeg dundrer i veggen, og bilen er vrak.. hehe..

Skjønner jo at det er mer et ferdighetsspill enn de vanlige andre jeg har prøvd (tenker vel da på NFS-serien, og da Need for Speed 1, Need for Speed: Hot Pursuit II, og Need for Speed: Most Wanted, som er de jeg har prøvd).

Jeg har koblet i en Xbox360-kontroller i PC-en som jo fungerte veldig flott! :)

Men, er det noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for at jeg skal bli bedre / for at det skal bli lettere? Altså, rent bortsett fra å kjøre-kjøre-kjøre, for det skjønner jeg jo.. Tenker vel kanskje først og fremst på om det er noen "gode innstillinger" for hvordan kontrolleren skal reagere?

Kan jo også sette ned til EasY? Kjører jo på Normal nå..

Men, virket gøy for det!

Folk stort sett fornøyd med spillet, eller?

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg fra deg intrykkene du har fått om bilspill fra Need for Speed spillene. De er i sitt egen univers og ligner som regel ikke på noe annet innenfor bilspillsjangeren. Prøv heller å kjør dritsakte noen runder og øk så farten etterhvert som du blir vandt med kjøringen istedenfor å gjør det motsatt vei.

Lenke til kommentar

Enig med Laktus, jeg også failet litt i starten med å gå ut for agresivt..

Kjøpte samme dag som deg..

Prøv å hold deg bak en bil, se an kjøringen og banen en runde, for så å kjøre raskere å klatre i plasseringene de neste to rundene...

Bare å glem å brase inn i en sving eller tro du kan krasj-klatre som i andre bilspill...

Ditt mål blir fortalt i starten av løpet, og målet er ikke alltid å komme på 1.plass...

Fungerer utmerket for meg, er i full gang med min egen bil og races...

Kjøpte en BMW 320i, tjente den inn med mere på ÉT løp... :D

GRID virker å være et meget godt bilspill, velegnet for ratt og pedaler, noe jeg ikke har til PC... <_<

Godt balansert, og behov for taktikker i diverse grener...

Virker som et godt kjøp i mine øyne..

Endret av Tore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...