Ole Morten Knudsen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Kan man dø av myggestikk? Hvordan musikk liker høner? Her er spørsmålene vi sender til opplysningen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Skjønner ikke at folk er villige til å betale 11kr for å få svar på enkle ting som de bare kunne googlet på mobilen selv, noe som mest sannsynlig ville gått like raskt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 heter d virkelig: "hvordan musikk..."? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva skjer om man sender flere spørsmål pr. SMS? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det lukter jo litt "svindel" fra 1881 sin side når de svarer på spørsmål som "Hva er det bak den hvite platen på badet mitt?", hvor brukeren så må betale 11 kroner for svaret "Det veit jeg desverre ikke". Greit nok, personer som sender slike spørsmål er villige til å betale 11 kroner på tullball i utgangspunktet, men det blir jo lett å skaffe klingende mynt i kassa for selskapet når de tjener penger på å ikke svare folk på det de spør om (rett nok, i dette tilfellet er ikke svaret lett å finne) eller velger å si at svaret ikke er funnet, noe som koster forbrukeren bare èn krone - og ikke gir 1881 noen stor fortjeneste. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 myggestikk? Er det stikk fra en mygge? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 HVORDAN musikk!? Sånt irriterer meg. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 en ting er å betale 11 kroner for noe man kan gjøre selv, men å betale 11 kroner for å få feil svar tilsendt? svar på siste spørsmål er feil... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det heter "hva slags musikk". Å bruke spørreordet "hvordan" her burde være forbeholdt småunger. Eller ville du kanskje sagt "how music do you enjoy?" på engelsk? Ikke det, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg