Bocoraton Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som spiller her? Vi er ett par fra FG comunity som tenkte å ta en runde ikveld. Join da vel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er snakk om dette; http://www.theshiponline.com/ Birger Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har spillet, meget artig, gleder meg til the Ship 2, det går rykter om det, noe med Las Vegas: Murder mysteries, så kansje på landjorda. Har ikke skipet mitt innstallert på steam, så måtte da innstallere det. Joiner gjerne, ettersom det er vanskelig å finne noen gode servere uten bots. Noen klaner igjære? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Lenge siden jeg har spillt dette spillet, men er faen meg uber kult. Er det faktisk noen aktive servere ute å går ? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jada, har spilt det siden det kom ut på Steam og hadde introduksjonstilbud på €7 eller noe! Har vært innom og titta for morro skyld av og til, og det ser da ut til at det er folk som spiller det ennå. Har spilt det over nett med et par kamerater bare, og prøvd å dra med meg folk på LAN, men det er visst vanskelig for de fleste å skjønne hvordan det hele fungerer med hehov for mat, søvn osv, og dermed syns de det blir "for avansert". :rolleyes: Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har spilt det litt "public" og serveren jeg fant da var bare massivt fullangrep på alle, er kanskje ulike moduser? Har ligget litt på "steam-hylla". Men hadde vært kult å prøve det skikkelig. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blei lurt til å kjøpe detta av en kompis men ikke testa det noe særlig. Kunne vært artig å prøvd det litt skikkelig Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Vi kunne jo prøvd å fått med en del folk, så kunne vi hatt en gaming kveld. Jeg har prøvd å spille litt, men finner ingen fulle servere (eller servere med folk på i det hele tatt) Endret 3. desember 2009 av Silo Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Vi kan jo prøve å avtale en tid på Fredag kveld hvis det passer for folk. Steamid: Bocoraton Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Added deg til friends på steam Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) jeg joiner gjerne å spille litt ikveld, bare jeg får installert det først, steam idn min er Hermn elr Hermn92 Endret 4. desember 2009 av Hermn Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan man kun få kjøpt dette over Steam? Ikke at det er noe dumt, men jeg kan ikke huske at jeg har sett det i noen butikker... Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror bare spillet ble solgt i butikk i england. Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Steike, trudde spillet var helt dødt jeg Men skal se om jeg klarer å finne frem steam id-en min, lenge siden jeg spilte dette. Var utrolig fett da det først kom ut Lenke til kommentar
colakork Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Det spillet har jeg ikke fått med meg. Skal kjøpe og installere når jeg kommer hjem, dersom dere sier det fremdeles er folk online. Det koster vel uansett ikke all verdens? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 20 (?) euro, tror jeg. Man kan betale 10 euro for singleplayer...Hva går egentlig singleplayer ut på? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 single player er elendig og sykt kort, ikke kast bort pengene deres på det. multiplayer er mye bedre Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, spillet er i butikker. Fikk det på clas ohlsson til 79 kr Det er et cover som er inni sånn papp som er rundt. Kult spill, lite spillere. Kjøper du på steam så er det ingen vits i å ha med singleplayer, det er gørrlett. Du kan forresten bare spille alene med 99999 botter eller noe, så har du det gøy Let på Clas Ohlsson, kanskje du finner og vinner Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Har hørt om dette spillet, virker veldig interessant, laster det nok ned etter nyttår. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har hørt om dette spillet, virker veldig interessant, laster det nok ned etter nyttår. Det er å anbefale, mest hysteriske spillet noensinne. Alle er leiemordere ombord på et svært cruiseskip. Så ditt oppdrag er enkelt, drep han du har fått bilde av. Så du må prøve å finne han. Problemet er at det er massevis av spillere ombord i det skipet, og en av de har som oppdrag i å drepe deg! Og du får minus om du forsvarer deg mot feil person eller dreper feil. Gjør du det bra er det butikker i spillet hvor du kan kjøpe deg diverse. Problemet med spillet er vel at mange spøker, f.eks later som de er morderen din og provoserer fram et angrep fra deg så du ender med minus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå