Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Kjøpte Zombie shooter 2. Jeg er vært skuffet, det var ikke verdt 18 kroner. Eneste som var brukbart var survival mode. Nå vandrer jeg uten mål å mening etter noe å gjøre...

 

Hm. Jeg syntes det var rimelig god underholdning for pengene. Kommer vel kanskje litt an på forventningene. Eneste var at kjøretøyfokuset etter hvert ble litt for stort i mission-delen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Killing Floor er på en måte temmelig likt L4D. På den måten at man skyter monstre, samarbeider med andre folk og har stor gjenspillingsverdi.

 

Man spiller "runder" i KF, ikke gjennom en campaign som i L4D. Når man har drept alle monstrene i en runde, får man et minutt (vanligvis) til å komme seg til merchant, kjøpe våpen, ammo og beskyttelse, før neste runde, med fler -og vanskeligere monstre, starter. Jo mer man dreper, jo mer penger har man å bruke på nye våpen osv. Våpenutvalget er temmelig stort, og det er noe for alle.

 

Mens man er hos merchant, kan man også velge hvilken "perk" man har til neste runde. Hvis du f.eks velger medic-perken, healer du fortere, og det tar mindre tid før du kan heale andre igjen. For å gå opp i perks, må du klare forskjellige utfordringer. For å bli bedre som medic, må du heale så så mange hitpoints.

 

Killing Floor er mer mørkt og "ekkelt" enn L4D. Det er mange forskjellige fiender, og miljøene er stort sett mørke.

 

Anbefales hvis du har kamerater å spille med, for dette er et veldig artig spill å samarbeide på. Det er ikke lurt å samarbeide like mye som i L4D, though, for det er best å gå i par.

 

Legg til dulle929 (det er meg, altså) på Steam, hvis du velger å gi Killing Floor en sjanse :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...