Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte THQ-pakka til €50. :whistle:

 

Hovedsaklig fordi en kamerat av meg er helt vanvittig gira på Dawn of War og Warhammer-spillene. Jeg har jo plagd han med på Company of Heroes og Call of Duty, så jeg syns det var greit å bla ut noen kroner på noe som han kan få litt mer glede av også. :)

 

I tillegg hadde jeg hørt mye bra om Red Faction Guerilla. Men ble noe skuffa over ytelsen og at spillet ikke bruker PhysX.

 

Et annet spill, som overrasket veldig var Frontlines: Fuel of war. Ikke noe kanonfet grafikk, men det kan lett bli en god arvtaker til Battlefield 2 for min del. Jeg og en kamerat har spilt oss veldig lei av BF2, men savner noe lignende hvor man ikke trenger å modde spillet til døde, og heller ikke pumpe folk med to-tre magasin før de ligger nede. Billig er det òg, nå etter tilbudsdagene.. Drittmoro å bykse rundt med ulike våpen uavhengig av klasser, og sende dronefly proppfulle av sprengstoff inn i en armè av fiendtlige styrker. Fly, helikopter, stridsvogner og humvees har det også. B)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du ikke vil bruke et helt magasin kan jeg jo anbefale Red Orchestra og Red Orchestra Darkest Hour. Ikke den råeste grafikken, men høyere vanskelighetsgrad.

 

Må innrømme at jeg følger med på disse tilbudene selv, selv om jeg fremdeles sliter litt med Euro / Dollar prisene. Jeg er tydeligvis langsint ;)

Lenke til kommentar

Muligens døpe om navnet på tråden til "Steam-salg"?

Ellers får jeg ikke spilt Mirror's Edge som jeg kjøpte for 30 kroner :( Spillet nekter å save siden jeg har my documents på et annet sted en default. Totalt lame av utviklerne å ikke gjøre noe med dette - har ALDRI hatt problem med dette før i noe annet spill...

Lenke til kommentar

Ja, etter det ble Euro fremfor Dollar ble det langt færre kjøp her i gården..

 

Det er jo bare synd for deg egentlig , gå glipp av den beste nedlastingstjenesten fordi du er sint på valøren de bruker.

Steam har et glimrende grensesnitt, og bare det å slippe å ha de elendige dvd platene ligge å slenge er en bonus i seg selv ;)

Lenke til kommentar

Muligens døpe om navnet på tråden til "Steam-salg"?

Ellers får jeg ikke spilt Mirror's Edge som jeg kjøpte for 30 kroner :( Spillet nekter å save siden jeg har my documents på et annet sted en default. Totalt lame av utviklerne å ikke gjøre noe med dette - har ALDRI hatt problem med dette før i noe annet spill...

Skulle gjerne byttet navn på tråden, men finner ingen måte å redigere det på. Leiter men finner det ikke, vet noen av dere om man kan redigere navnet på en tråd her? xD

 

Edit: Glem det jeg fant ut av det :)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Kjøpte Max payne pakken idag til 30 kroner :) Har fått tak i en msn kontakt som sender deg spillene som gift. Han krever 50 % av steam prisen i $, så blir rimlig billig :D Kommer nok til å kjøpe mange spill av han fremover.

 

Det hade jeg aldri gjort! :p En msn kontakt er ikke veldig stabilt...

 

Har han fra ei side da :p Funket fjell så ;)

Lenke til kommentar

Pirates of the burning sea til 2.50 € nå. (Merk at det er et MMORPG som krever månedlig betaling)

 

EDIT : Jeg har kjøpt spillet og skal få prøvd det ut. Skal uptade hvordan det er.

Til 20 kroner (inkludert 30 dagers spilling) blir det artig å prøve :)

Endret av Huggy
Lenke til kommentar

PoTBS er for veldig spesielt interesserte. Mekanikken er utdatert og treg, og all progresjon stilles tilbake til null med jevne mellomrom - noe som er nødvendig fordi spillet etter noen uker inn i hver restart blir fullstendig uinteressant for alle andre enn dem som valgte den faksjonen som dominerer den runden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...