AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Takk for svar alle tre, da blir det et kjøp! Jeg prøvde demoen til X360 og var ikke helt fornøyd, men mulig jeg vil få ett annet syn på det eller at det eventuelt bare vil gå over ^_^ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ingenting som frista idag heller nei... hmfh. Får vel bare vente å se hva som kommer imorgen da, er ikke mer å gjøre Lenke til kommentar
qip Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg kjøpte Mirrors Edge idag, i og med at dette spillet har gitt meg den beste fps feelingen jeg har noensinne hatt i et spill og følte dette var en deal jeg måtte slå til på Og jeg sitter litt her og stusser på om jeg skal kjøpe Assault on Dark Athena og, hva sier folket om dette spillet ? er det verdt det ? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 De fleste spilla er jo så billige at de nesten er verdt å kjøpe bare for å prøve, kommer jo selvfølgelig litt ann på økonomien da. Går jo fort et par hundre kroner hver dag hvis man følger den retningen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Handlet nettopp for 105 kroner. Chronicels of Riddick: Assault on Dark Athena og Evil Genius. Pontifex Freeman for noen priser, jeg har handlet mer pc-spill denne uken enn jeg har gjort hele året ellers til sammen! Endret 30. november 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Assault on Dark Athena er ikke så bra som Escape from Butcher Bay, men det er absolutt verdt kjøpet. Det er mindre frihet i AoDA, du blir oftere tvunget til kamp istedefor å bruke stealth som er så fantastisk i EfBB. Var ikke noe som fristet idag heller for min del. Enten har jeg dem fra før eller så frister det ikke. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 I dag ble det Mirror's Edge på meg! Men, var dette siste dagen, eller? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nei, dette er den 4dje hvis jeg ikke tar helt feil, så en dag igjen La oss håpe på noen knalltilbud imorgen ! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Kjøpte Monkey Island og Mirror Edge. Gleder meg til å prøve begge. Gikk dessvere glipp av de forrige dagene, men sikkert like grett da jeg trur jeg lett kunne ha brukt noen kroner Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Kjøpte Mirrors Edge og Quantz Mirrors edge må være dagens i forhold til hvor bra spillet er Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Mirror Edge er et knallbra spill, men har gått igjennom det en gang og frister ikke å gjøre det igjen, så da ser jeg ikke grunnen til å kjøpe det Hadde jeg ikke prøvd det, eller vil prøve det på nytt, så er jo disse tilbudene helt fantastiske! Håper virkelig på noen knallgode tilbud imorgen som frister, da skal jeg ta en skikkelig handel Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Trodde ikke jeg kom til å bruke penger i løpet av denne kampanjen, men "fuck it" - Monkey Island ble kjøpt. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Frister litt med Monkey Island, men hvordan er det? Noen som anbefaler? Hadde vært greit å ha noe å fordrive min siste dag på søppel PCen min med. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Har prøvd det, men fant det ikke underholdende. Men det har nok en stor grunn til at jeg ikke har spilt det før, for de som har hatt dette som et spill opp igjennom oppveksten vil nok synes det er meget bra. Nå er det under en time igjen til vi får Steams siste salgsdag. Lykke til alle sammen, å måtte vi få noen knalltilbud! Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 På den andre dagen, ga jeg meg hen, og kjøpte THQ Complete pack, selvom jeg allerede fem av de 18 spillene man kjøper. Det er ikke hver dag man får 13 spill i varierende kvalitet, for 430kr! Har spilt *veldig* mye Red Faction: Guerilla de siste dagene. Overrasket over hvor gøy det er, syntes ikke at demoen var noe tess. Gleder meg spent til 17.00! Lenke til kommentar
Huggiii Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Frister litt med Monkey Island, men hvordan er det? Noen som anbefaler? Hadde vært greit å ha noe å fordrive min siste dag på søppel PCen min med. Jeg kjøpte det igår og liker det veldig godt. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Koster jo bare 3,74£, er jo så lite at man kan kjøpe bare for å prøve jo Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Bare meg som ikke kommer inn på siden? Edit: Slutt nå? Endret 1. desember 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg kommer heller ikke inn. Sikkert mye trafikk nå, er vel bare å vente litt Edit: uhm, skulle ikke dette være den siste dagen? Endret 1. desember 2009 av peasandpeace Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 The Steam Early Holiday Sale - Last Day! November 30, 2009, 8:00 am - Valve - Press Release The Steam Early Holiday Sale ends after today. This is your last chance to get the LucasArts and THQ game packages. Here are Monday's discounts: Quantz - Just 2 USD/2 GBP/2 EUR The Secret of Monkey Island™: Special Edition - 75% off Mirror's Edge™ - 75% off Evil Genius - 75% off Section 8 - 50% off The Chronicles of Riddick™ Assault on Dark Athena - 50% off Dawn of Discovery® - 30% off Call of Juarez®: Bound in Blood - 30% off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå