AltF4 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Salg på GTA Classics nå. 75% avslag på alle GTA-spill utenom GTA IV. Det er også 75% avslag på Trine. Tilbudene varer ut helga. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Risen på salg @15 euro nå, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Zombie Driver er på salg nå. Kan anbefales til den prisen, veldig bra som lett underholdning. Vanedannende også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hjernedød action, eller hva? Er forøvrig 10% avslag på forhåndsbestillingen av Poker Night at the Inventory, som også gir et par items til Team Fortress 2 om man skulle være interessert. Koster 3,59 euro og ligger an til å bli et veldig morsomt spill når man se på hvilke karakterer som er med. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Det er egentlig en veldig fin kombinasjon av gammeldags arcadekjøring og action. Om du noengang spilte sånne skikkelig gamle bilspill hvor man ser bilen ovenifra og skyter på de andre små bilene med våpen (Death Rally, Excessive Speed, osv.), så burde modellen være kjent. Bortsett fra at man har en stor, åpen by, masse zombier, et oppgraderingssystem, forskjellige kjøretøy til forskjellige formål (stort sett avveining mellom fart, armour, eller passassjerplass), og en småmorsom storymode, selvsagt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Tror kanskje jeg skal slå til på Zombie Driver. Kan aldri få nok zombie-spill. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Zombie spill får man aldri nok av, men siden lommeboken begynner og bli relativt tynn etter så mange spill kjøp i det siste er jeg usikker på om jeg vil bruke 5 euro på dette... opinions? Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Et greit småspill å bruke litt tid på. Tror jeg var gjennom det på rundt 4 timer. Oppdragene og miljøene en traverserer i er relativt ulike, og en får store muligheter til å SPLÆTTE zombier i hytt og pine. Om det er verdt 5 euro er derimot opp til deg ,selvsagt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Vet ikke om dette fortjener å komme her, men jeg prøver meg allikevel. The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Edition til 45 EURO, altså 10% Rabatt. Omtrent 369 NOK. Endret 22. november 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Edition Er strengt talt ikke et Steam-tilbud - alle preorders av The Witcher 2 har 10% "rabatt" (Og om man er GoG-kunde tjener man vesentlig mer på å bestille herfra http://www.gog.com/en/page/tw2_preorder/ ) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Ja se der ja. Men jeg nevnte at jeg var usikker, så jeg har mitt på det rene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Får nesten gjøre opp for meg og nevne at Sniper: Ghost Warrior og en Map Pack går for halv pris. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Hele 33% avslag på preorder av Super Meat Boy fra i dag. (Slipp 30. november.) Lenke til kommentar
Justice_InnleggNO Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Kjøpe Super Meat Boy nå, eller vente til julesalget og håpe på prisreduksjon? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Tja, jeg har ihvertfall kjøpt det allerede. 77kr er jo bare en øl på byen pluss litt lommerusk Liker å ha noen sånne "enkle" spill (da mener jeg ikke vanskelighetsgraden) å pusle med innimellom.. Endret 24. november 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 24-29 november er det salg på steam pågrunn av Black Friday, vurderer og gå for Alpha Protocol til 7.50 euro...noen som har spilt dette? Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) 24-29 november er det salg på steam pågrunn av Black Friday, vurderer og gå for Alpha Protocol til 7.50 euro...noen som har spilt dette? Det er faktisk overraskende bra! Så lenge du ikke forventer deg et "vanlig" skytespill, men mer et rpgspill med skyting. Jeg likte det godt, og anbefales nå som prisen er lavere enn vanlig. Jeg kjøpte det også på tilbud Endret 25. november 2010 av sos Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 24-29 november er det salg på steam pågrunn av Black Friday, vurderer og gå for Alpha Protocol til 7.50 euro...noen som har spilt dette? Det er faktisk overraskende bra! Så lenge du ikke forventer deg et "vanlig" skytespill, men mer et rpgspill med skyting. Jeg likte det godt, og anbefales nå som prisen er lavere enn vanlig. Jeg kjøpte det også på tilbud Høres bra ut, jeg forventer ikke noe run and gun COD style skytespill Får se om jeg slenger 60kr til Steam for dette siden det er så billig Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Ble Alpha Protocol på meg også, samt Deus Ex collection til eldstesønn. :> Edit: Lite spennende i denne batchen med tilbud... :\ Endret 25. november 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå