xxTJxx Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Det er midweek madness på Plain Sight og det koster 1,80 euro, eller snaue 15 kroner. Koster orginalt 9 euro Nettop kjøpt det selv. Endret 24. august 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/ Det der sliter jeg med også. Lenke til kommentar
M4rt1nz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/ Det der sliter jeg med også. Jeg også den første gangen jeg spilte så slutta jeg etter et par timer. Noen måneder senere tok jeg det opp igjen og da spilte jeg gjennom det og koste meg samt kjøpte utvidelsespakken Clear Sky like etterpå. Så ikke gi opp for tidlig Lenke til kommentar
@NdRiLz@ Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Går nok ut i dag, men det er salg på Mount & Blade (-75%) og Mount & Blade: Warband (-66%). Laster ned Warband i dette øyeblikk, 80 kr er nok godt verdt det. Endret 29. august 2010 av @NdRiLz@ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) STALKER krever først og fremst at man kaster av seg en del normer og forventninger som andre FPS-er har plantet i hodet ditt. Hvis man gidder å investere tiden og innsatsen så er det imidlertid duket for noe som - iallefall for meg, og mange andre - er en monumental spillopplevelse. M&B synes jeg er på tilbud til stadig vekk, så det har jeg for lengst sikret meg. Endret 30. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Star Wars: The Force Unleashed Sith Edition til 7,5 €, eller 59 NOK. Jeg har enda ikke spilt det, så jeg slo til. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jolly Rover 4,99€. Et pek-og-klikk spill. Spillte demoen av det og likte det veldig godt, så til 5 euro slo jeg til. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Star Wars: The Force Unleashed Sith Edition til 7,5 €, eller 59 NOK. Jeg synes det er strålende, men jeg har dog ikke prøvd PC-versjonen. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hm, "alle" sier det er en elendig port. Men den prisen var ikke så ille. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har visstnok kommet ut ett par patcher siden release som skulle fikse de verste problemene med porten. Sykt hvor stort dette spillet er. 29,7 GB! Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Star Wars: Knights of the Old Republic til 2.25 euro eller ca 17 kroner. Blir nok kjøp selvom jeg ikke tror jeg kommer til og spille det i hvertfall med det første Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har visstnok kommet ut ett par patcher siden release som skulle fikse de verste problemene med porten. Sykt hvor stort dette spillet er. 29,7 GB! Pøh, det er Age of Conan størelse for 2 år siden (det er stort ja) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 På den annen side, Age of Conan burde vare ganske mye lenger enn Force Unleashed, selv med Ultimate Sith-nivåene inkludert. Hvis noen lurer på hva hele Ultimate Sith-greien egentlig betyr, sånn bortsett fra at det høres tøft og skummelt ut, så betyr det at det er inkludert et par-tre nivåer (høres kanskje ikke så voldsomt ut, men ett nivå i TFU er fort noen timers underholdning) ekstra, hvor man fortsetter historien etter sith-slutten på hovedspillet. Sith-slutten er dog non-canon, så hele Ultimate Sith-greien er et slags non-canon-eksperiment. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) På mitt drittnett så er 29 GB veldig mye. Har stått på nedlasting non-stop siden jeg kjøpte det, og har lastet ned 25 GB så langt. Forhåpentligvis sitter jeg og spiller dette i 7 tiden idag, og jeg gleder meg. KOTOR er også blitt kjøpt. Har aldri spilt det, men med alle lovordene der ute så er det et must. 17 kroner er jo gi-bort pris. Endret 15. september 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kotor er ikke annet en genialt! å 17 kr for det spillet er nesten forferdelig :o Er verdt mye mer enn det, men er jo bare flott for oss da Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Jeg har også kjøpt kotor, spilte det litt for leeeeeeenge siden men kom aldri noe særlig langt, husker ikke hvorfor, har også kjøpt Jolly Rover som er et veldig artig point and click eventyr ^^ Edit: Star Wars Emprie at War Gold Pack koster 5 euro nå, er det noen som har noen erfaringer med dette spillet? Er det verdt og kjøpe? Endret 15. september 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Det fikk bra kritikk rundt forbi, og det er strategy, så det virket til å være midt i blinken for meg. Det eneste problemet er at jeg egentlig ikke har tid til å spille det, sitter forsatt med ca 10 steam spill jeg enda ikke er ferdig med. Pokkers billig salg Endret 15. september 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Ganske bra RTS, det er 3 delt. Turbasert grand strategy hvor du lager hærer, baser og stjerneflåter. Stjernekamper i atmosfæren til planeter og til sist landkamper. Der får angriperen kun de tropper han tar med seg og forsvarer får de han har pluss at fabrikker osv vil sende ut ekstra enheter med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
Big aim Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det fikk bra kritikk rundt forbi, og det er strategy, så det virket til å være midt i blinken for meg. Det eneste problemet er at jeg egentlig ikke har tid til å spille det, sitter forsatt med ca 10 steam spill jeg enda ikke er ferdig med. Pokkers billig salg Kjenner meg igjen der ja. Plukket opp KOTOR selv, fullførte spillet på den gode side ikke lenge etter release. Tenkte spille kortene annerledes denne gangen når enn jeg blir å spille det. Synd ikke KOTOR 2 er å finne på steam eller på salg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Tales of Monkey Island Complete Pack koster kun 4,69€ på steam nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå