Gå til innhold

Steam salgs tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/

Det der sliter jeg med også.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/

Det der sliter jeg med også.

Jeg også den første gangen jeg spilte så slutta jeg etter et par timer. Noen måneder senere tok jeg det opp igjen og da spilte jeg gjennom det og koste meg samt kjøpte utvidelsespakken Clear Sky like etterpå. Så ikke gi opp for tidlig :)

Lenke til kommentar

STALKER krever først og fremst at man kaster av seg en del normer og forventninger som andre FPS-er har plantet i hodet ditt. Hvis man gidder å investere tiden og innsatsen så er det imidlertid duket for noe som - iallefall for meg, og mange andre - er en monumental spillopplevelse.

M&B synes jeg er på tilbud til stadig vekk, så det har jeg for lengst sikret meg.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

På den annen side, Age of Conan burde vare ganske mye lenger enn Force Unleashed, selv med Ultimate Sith-nivåene inkludert. Hvis noen lurer på hva hele Ultimate Sith-greien egentlig betyr, sånn bortsett fra at det høres tøft og skummelt ut, så betyr det at det er inkludert et par-tre nivåer (høres kanskje ikke så voldsomt ut, men ett nivå i TFU er fort noen timers underholdning) ekstra, hvor man fortsetter historien etter sith-slutten på hovedspillet. Sith-slutten er dog non-canon, så hele Ultimate Sith-greien er et slags non-canon-eksperiment.

Lenke til kommentar

På mitt drittnett så er 29 GB veldig mye. Har stått på nedlasting non-stop siden jeg kjøpte det, og har lastet ned 25 GB så langt. Forhåpentligvis sitter jeg og spiller dette i 7 tiden idag, og jeg gleder meg.

KOTOR er også blitt kjøpt. Har aldri spilt det, men med alle lovordene der ute så er det et must. 17 kroner er jo gi-bort pris.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Jeg har også kjøpt kotor, spilte det litt for leeeeeeenge siden men kom aldri noe særlig langt, husker ikke hvorfor, har også kjøpt Jolly Rover som er et veldig artig point and click eventyr ^^

Edit: Star Wars Emprie at War Gold Pack koster 5 euro nå, er det noen som har noen erfaringer med dette spillet? Er det verdt og kjøpe? :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Ganske bra RTS, det er 3 delt. Turbasert grand strategy hvor du lager hærer, baser og stjerneflåter. Stjernekamper i atmosfæren til planeter og til sist landkamper. Der får angriperen kun de tropper han tar med seg og forsvarer får de han har pluss at fabrikker osv vil sende ut ekstra enheter med gjevne mellomrom.

Lenke til kommentar

Det fikk bra kritikk rundt forbi, og det er strategy, så det virket til å være midt i blinken for meg.

Det eneste problemet er at jeg egentlig ikke har tid til å spille det, sitter forsatt med ca 10 steam spill jeg enda ikke er ferdig med. Pokkers billig salg :lol:

Kjenner meg igjen der ja.

Plukket opp KOTOR selv, fullførte spillet på den gode side ikke lenge etter release. Tenkte spille kortene annerledes denne gangen når enn jeg blir å spille det.

Synd ikke KOTOR 2 er å finne på steam eller på salg.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...