Gå til innhold

Steam salgs tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

I skrivende stund er det vel 42 spill (endel av det er DLC'er) som er på salg. mange 50 % off, selv om det er mye søppel. Hearts of Iron 3 er dog på salg, og er et bra spill. Håper på en Sim City greie siden det er kommet på steam, og har selvsagt plukket opp Mafia 2 :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

66% avslag på everything Borderlands.

Dette gjelder også firepakningen, med andre ord kjøp fire - betal for tre.

Anbefaler dette på det høyeste, utrolig digg spill! :D

I stedet for en burger på byen bruker du 80kr på dette og får mye mer for penga ^_^

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Nå får man STALKER Shadow of Chernobyl + Call of Pripyat bundle for 7,50 EUR!

Totally worth it hvis du liker shooters, RPG's eller generelt spill med fantastisk atmosfære, sjel og stemning. Og mods :3

I stedet for en burger på byen bruker du 80kr på dette og får mye mer for penga ^_^

En meget god måte å se det på. Skjønner meg ikke på folk som gledelig punger ut hundrevis av kroner for å fete seg opp, men fortsatt piratkopierer spill til prisen av en pølsemeny på 7-Eleven.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/

Lenke til kommentar

Nå får man STALKER Shadow of Chernobyl + Call of Pripyat bundle for 7,50 EUR!

Totally worth it hvis du liker shooters, RPG's eller generelt spill med fantastisk atmosfære, sjel og stemning. Og mods :3

En meget god måte å se det på. Skjønner meg ikke på folk som gledelig punger ut hundrevis av kroner for å fete seg opp, men fortsatt piratkopierer spill til prisen av en pølsemeny på 7-Eleven.

Synes det gir mer mening å få flere timer/dager med morro enn et par minutter med god smak for samme pris :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...