;_; Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Joda. Kan oppdatere listen min litt nå: 49.99 EUR THQ Complete Pack Summer 2010 3,99 EUR Eversion 5,74 EUR Action Indie Totalt: €150.72 = 1 218.30803 kroner Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 funker den modden til Stalker som er blitt lasted ned fra Steam og? har ikke sjønt dette helt(ny pc-gamer) Ja, men du må justere installasjonspathen i forhold til at du bruker Steam. Ok.. finnes det en guide en plass? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Da var salget unektelig forbi, og jeg kjøpte i siste liten Trine på ren impuls. World of Goo har et fantastsk soundtrack, men pokker så fort det ble vanskelig! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Jeg lurte litt på Trine, men ble til at jeg ikke kjøpte det. Jeg gir fra meg et lite hjertesukk nå som salget er over og ingen tilbud på Mini Ninjas.... Endret 5. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg har faktisk også veldig lyst på mini ninjas :/ Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Ser at Sim City 4 er kommet på Steam, og hvis du kjøper Mafia 2 før release får du også det første spillet på steam Bare for å informere, og denne tråden trengte et innlegg i en død Steam-salgs-tid:) Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 I skrivende stund er det vel 42 spill (endel av det er DLC'er) som er på salg. mange 50 % off, selv om det er mye søppel. Hearts of Iron 3 er dog på salg, og er et bra spill. Håper på en Sim City greie siden det er kommet på steam, og har selvsagt plukket opp Mafia 2 Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Alien Swarm er gratis og burde prøves ut etter det jeg har hørt Mafia 2 demoen bør også lastes ned så fort som mulig Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Alien Swarm var utrolig god, kort underholdning. Forbanna kjedelig med 1 campaign. Mafia II demoen var virkelig morro, burde testes! Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Noen som har noen erfaring med Railworks? Ser det er på salg nå. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Ser det er tilbud på Fallout 3 Goty idag; 50% off. Altså 25 euro for Fallout 3 GOTY Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 66% avslag på everything Borderlands. Dette gjelder også firepakningen, med andre ord kjøp fire - betal for tre. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) 66% avslag på everything Borderlands. Dette gjelder også firepakningen, med andre ord kjøp fire - betal for tre. Anbefaler dette på det høyeste, utrolig digg spill! I stedet for en burger på byen bruker du 80kr på dette og får mye mer for penga ^_^ Endret 19. august 2010 av Big h3aD Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Har allerede Bordelands, men plukka opp DLC-pakkene nå. Alle tre for 65 kr til sammen B) Endret 19. august 2010 av Riboflavin Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Nå får man STALKER Shadow of Chernobyl + Call of Pripyat bundle for 7,50 EUR! Totally worth it hvis du liker shooters, RPG's eller generelt spill med fantastisk atmosfære, sjel og stemning. Og mods :3 I stedet for en burger på byen bruker du 80kr på dette og får mye mer for penga ^_^ En meget god måte å se det på. Skjønner meg ikke på folk som gledelig punger ut hundrevis av kroner for å fete seg opp, men fortsatt piratkopierer spill til prisen av en pølsemeny på 7-Eleven. Endret 19. august 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg kjøpte STALKER Shadow of Chernobyl for lenge siden til en billig penge på steam, og jeg syntes det virker veldig spennende, men jeg klarer bare ikke og sette meg inn i det av en eller annen grunn...prøvde så nylig som 2 dager siden :/ Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Nå får man STALKER Shadow of Chernobyl + Call of Pripyat bundle for 7,50 EUR! Totally worth it hvis du liker shooters, RPG's eller generelt spill med fantastisk atmosfære, sjel og stemning. Og mods :3 I stedet for en burger på byen bruker du 80kr på dette og får mye mer for penga ^_^ En meget god måte å se det på. Skjønner meg ikke på folk som gledelig punger ut hundrevis av kroner for å fete seg opp, men fortsatt piratkopierer spill til prisen av en pølsemeny på 7-Eleven. Synes det gir mer mening å få flere timer/dager med morro enn et par minutter med god smak for samme pris Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 "hater" slike tilbud, jeg har så mange spill på steam etterhvert som jeg har kjøpt billig, men jeg har ikke tid til å komme overalt. Men det blir vel kjøp likevel, selv om jeg ikke får spilt det et eneste minutt. Lenke til kommentar
M4rt1nz Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Kjøpte STALKER pakken som er på tilbud nå, hadde Shadow of Chernobyl fra før men under 80 kroner for Call of Pripyat er jo et røverkjøp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå