Whispman Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Vet de ikke er på tilbud nå, men hvilket av Stalker spillene er best? Hvilken aldersgrense er det på Stalker spillene, på steam står det 18+, men på hjemmesidene til PEGI står det 16+? Endret 4. juli 2010 av Whispman Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det første, Shadow of Chernobyl, er de beste modsene til, så vidt som jeg vet iaffal. LURK 1.1 er jo for eksempel nylig blitt lansert. Ang. aldersgrense så er det vel PEGI selv som vet best hva de har bestemt. Gå for 16+ du :3 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 faen meg brukt 700 spenn denne uka Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Det er bare penger, dessuten, hva annet skulle du liksom brukt dem på? btw, hva faen, har vi ikke sett alle disse dagstilbudene før? Endret 4. juli 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Vet de ikke er på tilbud nå, men hvilket av Stalker spillene er best? Hvilken aldersgrense er det på Stalker spillene, på steam står det 18+, men på hjemmesidene til PEGI står det 16+? Jeg har bare prøvd det første, Shadow of Chernobyl, og som jeg har skrevet før er det et absolutt høydepunkt til tross for tekniske feil en masse. Clear Sky, det andre i serien, er vel det som har fått minst skryt (og mest kjeft for enda mer tekniske feil), mens det tredje, Call of Pripyat jo høstet mange lovord når det kom i vinter. btw, hva faen, har vi ikke sett alle disse dagstilbudene før? Er en del spill som er gjengangere på tilbudslista ja. Det er vel slik at noen spill til stadighet selger bra, mens noen utviklere ikke vil ha sine spill på tilbud. World of Goo er et spill som til stadighet er på tilbud. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) jeg som håpa at overlord pakken kom på tilbud igjen :/ Noen som har spilt disse og vet om jeg burde kjøpe overlord 1,2 og raising hell? de er ikke så altfor dyre... Endret 4. juli 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg likte egentlig ikke Overlord. Det vil si, i starten er det herlig. Lyse og koselige omgivelser, stappfult av "lame-pun" humor og det introduserer et nytt og spennende konsept. Så kommer du videre. Da blir alt uendelig "tråkigt". Mørke, kjedelige omgivelser, tonnevis med backtracking, lang fra like mye humor og konseptet begynner å bli kjedelig. Jeg har hørt om andre som synes det samme, men jeg har også hørt om mange som frydet seg gjennom hele spillet. Du får vel ta valget selv. Personlig hadde jeg ikke kjøpt det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg storkoste meg med Overlord, dessverre datt jeg ut på slutten. Sleit med en boss og hadde andre mer motiverende spill å spille. Vurderer Overlord 2, samtidig er det ett eller annet som liksom ikke frister. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Shit. I løpet av denne perioden har jeg kjøpt Beat Hazard, Bionic Commando Rearmed, Riddick Dark Athena, Dark Messiah, Flaout UC, Flotilla, Gothic 2, Gothic 3, Madballs in Babo Invasion, Max Payne 1, Max Payne 2, Penumbra 1-3, Red Orchestra, Thief 3, Trine, The Witcher og World of Goo :__: Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 hmm, takk for svar, kanskje jeg heller skal satse på Chronicles of Riddick: Dark Athena, syns det første spillet var helt rått og jeg har filmene, noen som har spilt detta? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Dark Athena inneholder Butcher Bay med oppgradert grafikk, og bare det er verdt pengene. Den nye kampanjen runda jeg aldri, pga. et helt jævlig sted hvor alt av stealth-mechanics kastes ut av vinduet, men fram til det punktet var nye kampanjen totally awesome. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg rundet Overlord 2 for en ukes tid siden. Selv om det var helt greit vil jeg egentlig ikke anbefale det, for det har såpass mange og store irritasjonsmomenter. Minions som ikke gjør det du ber dem om, noe som kan gjøre at du dør og må begynne fra forrige sjekkpunk. Og der kommer problem nummer to. Spillet lagrer for sjelden. Dør du må du gjerne spille 10-15 min opp igjen. Også er det en del kameraproblemer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Dark Athena inneholder Butcher Bay med oppgradert grafikk, og bare det er verdt pengene. Den nye kampanjen runda jeg aldri, pga. et helt jævlig sted hvor alt av stealth-mechanics kastes ut av vinduet, men fram til det punktet var nye kampanjen totally awesome. Jeg får ikke det spillet til å funke. Kjøpte det under salget ved juletider, dessverre går musa spinnvill så fort spillet starter. Hjelper ikke å senke følsomheten heller. Endret 4. juli 2010 av AltF4 La til sitat Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg likte Overlord, men fullførte bare ca. 1 1/2 gang. 2-eren er mer av det samme, egentlig: En grei historie, temmelig enkle puzzles (mye håndholding)... i det hele tatt småmorsomt uten å nå ROFLMAO-høyder. Ville ikke anbefalt Overlord 2 til noen som ikke har spilt og likt 1-eren. 1-eren er bedre, morsommere og trolig litt vanskeligere. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Dark Athena inneholder Butcher Bay med oppgradert grafikk, og bare det er verdt pengene. Den nye kampanjen runda jeg aldri, pga. et helt jævlig sted hvor alt av stealth-mechanics kastes ut av vinduet, men fram til det punktet var nye kampanjen totally awesome. ooo, da må jeg jo nesten kjøpe det siden det første spillet var pure awesomeness. Men hvordan er denne "tages" DRM'en? Noen som har hatt noe problemer med denne?... Endret 4. juli 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det første, Shadow of Chernobyl, er de beste modsene til, så vidt som jeg vet iaffal. LURK 1.1 er jo for eksempel nylig blitt lansert. Ang. aldersgrense så er det vel PEGI selv som vet best hva de har bestemt. Gå for 16+ du :3 funker den modden til Stalker som er blitt lasted ned fra Steam og? har ikke sjønt dette helt(ny pc-gamer) Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Endte opp med tre spill: The Force Unleashed, Machinarium og AvP Classic (som jeg egentlig først og fremst kjøpte fordi det bare kosta 6kr). Alt annet interessant hadde jeg enten fra før eller så kosta det fortsatt mer enn jeg for øyeblikket er villig til å bruke på spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 funker den modden til Stalker som er blitt lasted ned fra Steam og? har ikke sjønt dette helt(ny pc-gamer) Ja, men du må justere installasjonspathen i forhold til at du bruker Steam. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Spill jeg kjøpte i løpet av 10 dager: 0,89 EUR Killing Floor - Outbreak Character Pack 0,74 EUR Killing Floor - Nightfall Character Pack 1,49 EUR Chrome + Chrome: Specforce 4,50 EUR Overlord Complete Pack 4,00 EUR Trine 2,25 EUR Galcon Fusion 7,50 EUR SSHD Double Pack (ROW) 7,49 EUR Men of War: Gold Edition 7,65 EUR Left 4 Dead 2 2,50 EUR Audiosurf 0,85 EUR Bad Rats: the Rats Revenge 1,74 EUR Osmos 4,00 EUR Torchlight 1,74 EUR Beat Hazard 14,99 EUR Mount and Blade: Warband 4,49 EUR Defense Grid: The Awakening 0,89 EUR Defense Grid: Resurgence Map Pack 1 0,89 EUR Defense Grid: Resurgence Map Pack 2 0,89 EUR Defense Grid: Resurgence Map Pack 3 0,89 EUR Defense Grid: Resurgence Map Pack 4 10,19 EUR Borderlands 2,71 EUR Borderlands DLC: Dr. Ned 2,71 EUR Borderlands DLC: Mad Moxxi 2,71 EUR Borderlands DLC: The Secret Armory of General Knoxx 1,99 EUR Time Gentlemen, Please! Totalt €91= 735 kroner Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Uhm... det er shitloads med underholdning for 735 kroner da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå