Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saints Row 2 er rimelig kult - men ikke på PC, dessverre. Pillrøten port; og ja, jeg snakker av erfaring. Det var fire hundre relativt dårlig investerte kroner, i sin tid. Borderlands har jeg alt, men til den prisen der burde det være obligatorisk for alle som ikke har det. Prototype er strålende, men jeg synes det er unaturlig at de fremdeles i utgangspunktet tar femti euro for det, slik at tilbudet ikke blir så dramatisk likevel.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt et håp om Mini Ninjas, men ser ikke ut til at det skjer. :(

Det spillet fortjener å selge bra, men det er ingen som kommer til å kjøpe et svakt markedsført og barnevennlig singleplayerspill til 40 euro.

 

srs, hvis det spillet kommet på tilbud så kjøper jeg et eksemplar til hvert familiemedlem. Inkludert bikkja

Lenke til kommentar

Saints Row 2 er rimelig kult - men ikke på PC, dessverre. Pillrøten port; og ja, jeg snakker av erfaring. Det var fire hundre relativt dårlig investerte kroner, i sin tid. Borderlands har jeg alt, men til den prisen der burde det være obligatorisk for alle som ikke har det. Prototype er strålende, men jeg synes det er unaturlig at de fremdeles i utgangspunktet tar femti euro for det, slik at tilbudet ikke blir så dramatisk likevel.

 

Kom det ikke nylig en ny patch til SR2 til PC?

 

AtW

Lenke til kommentar

Sleng med ett til meg også da teletubbiekid!

Du er da en voksen mann som har råd til dataspill selv:3 Dessuten er du ikke familie. Eller hund.

 

Dagens tilbud på Steam var forresten maksimalt uinterresant for min del. Bionic Commando: Rearmed kjøpte jeg i går, alene for 7 euro-_-

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...