Kidnet Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bioshock er også på tilbud i 2k pakka, og det er dagstilbud på det i dag Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Det ble Borderlands gitt! Blir kult å få noen nye folk inn som jeg kan spille med. Har vært litt manko på folk fra jeg kjøpte spillet. Edit: Er Saints Row 2 kult? Endret 2. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Noen som har noe glupt å si om Star Wars - Empire at War? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Saints Row 2 er rimelig kult - men ikke på PC, dessverre. Pillrøten port; og ja, jeg snakker av erfaring. Det var fire hundre relativt dårlig investerte kroner, i sin tid. Borderlands har jeg alt, men til den prisen der burde det være obligatorisk for alle som ikke har det. Prototype er strålende, men jeg synes det er unaturlig at de fremdeles i utgangspunktet tar femti euro for det, slik at tilbudet ikke blir så dramatisk likevel. Endret 2. juli 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Borederlands til 82kr er, som sagt, obligatorisk kjøp for alle med 82kr! Fy fader så billig ^_^ Om noen vil spille Borderlands er det bare å adde meg på Steam eller bigheadlol ingame Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Snakk om sola så skinner'n, der kom det og DLC på 66% tilbud, haha akkurat det jeg venta på. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har Borderlands på PS3. Ikke et kjøp jeg er så happy for at jeg gjorde. To dager igjen med tilbud. Lurer på om det kommer noen spill som er verdt et kjøp. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hm. Begynner å bli lei av at alle disse 24timers greiene enten er spill jeg ikke er interessert i eller spill jeg har fra før av.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har fortsatt et håp om Mini Ninjas, men ser ikke ut til at det skjer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har fortsatt et håp om Mini Ninjas, men ser ikke ut til at det skjer. Det spillet fortjener å selge bra, men det er ingen som kommer til å kjøpe et svakt markedsført og barnevennlig singleplayerspill til 40 euro. srs, hvis det spillet kommet på tilbud så kjøper jeg et eksemplar til hvert familiemedlem. Inkludert bikkja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sleng med ett til meg også da teletubbiekid! Jeg har egentlig ikke sett noe som frister annet enn STALKER Clear Sky som jeg kjøpte i går, og dagstilbudet er enda en gang uinteressant. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Borderlands er på tilbud som en del av 2K pakka, så det kommer vel neppe dagstilbud. Borderlands er helt rått, jeg liker ikke 3d shooters til vanlig, men borderlands er jo helt fantastisk moro. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Snakk om sola så skinner'n, der kom det og DLC på 66% tilbud, haha akkurat det jeg venta på. Om du har lyst på litt spilling add bigheadlol ingame Er Soldier på level 19 om jeg husker rett ^_^ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Saints Row 2 er rimelig kult - men ikke på PC, dessverre. Pillrøten port; og ja, jeg snakker av erfaring. Det var fire hundre relativt dårlig investerte kroner, i sin tid. Borderlands har jeg alt, men til den prisen der burde det være obligatorisk for alle som ikke har det. Prototype er strålende, men jeg synes det er unaturlig at de fremdeles i utgangspunktet tar femti euro for det, slik at tilbudet ikke blir så dramatisk likevel. Kom det ikke nylig en ny patch til SR2 til PC? AtW Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Sleng med ett til meg også da teletubbiekid! Du er da en voksen mann som har råd til dataspill selv:3 Dessuten er du ikke familie. Eller hund. Dagens tilbud på Steam var forresten maksimalt uinterresant for min del. Bionic Commando: Rearmed kjøpte jeg i går, alene for 7 euro-_- Endret 3. juli 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Pfft, AltF4 er så gammel at han er i familie med de fleste! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg betviler likevel at jeg og AltF4 er av samme slekt. For en tanke! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du vil bli overrasket over hvor mange mødre han har vært borti! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Snakker du av egen erfaring eller er AltF4 sitt sexliv noe du har lest deg opp i? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg sier som Ole Brum, "Ja takk, begge deler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå