Error Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ingen ting jeg hadde lyst på i dag gitt : \ Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 mmm torchlight fristet veldig! noen som har det som kan si hva som er bra med det? Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg kjøpte Torchlight rundt juletider når det var salg sånn som nå og jeg syntes det var veldig morro og spille, jeg trur det skal være en demo av det, så du kan jo prøve det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Til nå har jeg kjøpt Flatout: Ultimate Carnage*, Flotilla, Gothic II: Gold Edition, Gothic 3, Max Payne 1 & 2, Penumbra 1-3, Red Orchestra og The Witcher... shit. *Flatout sugde forresten. Værste PC-porten jeg har vært borti siden Lost Planet 1 T_T Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 mmm torchlight fristet veldig! noen som har det som kan si hva som er bra med det? Joda, genialt spill, låner masse fra diablo 2 da. Det største problemet er rett og slett ikke har multiplayer, det er trist/frustrerende, spillet har så sykt mye potensiale som ikke blir utnyttet Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Til nå har jeg kjøpt Flatout: Ultimate Carnage*, Flotilla, Gothic II: Gold Edition, Gothic 3, Max Payne 1 & 2, Penumbra 1-3, Red Orchestra og The Witcher... shit. *Flatout sugde forresten. Værste PC-porten jeg har vært borti siden Lost Planet 1 T_T Faen a! Tenkte jeg skulle kjøpe det, hadde skikkelig mange gode stunder med FlatOut Var det så elendig eller? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Syntes Flatout: Ultimate Carnage var ganske bra jeg, meget lik de andre i serien. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Faen a! Tenkte jeg skulle kjøpe det, hadde skikkelig mange gode stunder med FlatOut Var det så elendig eller? "Press A to continue, Press Y to view leaderbords." Det er den slags port. For PC gamers som bruker 360-gamepads... Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Faen a! Tenkte jeg skulle kjøpe det, hadde skikkelig mange gode stunder med FlatOut Var det så elendig eller? "Press A to continue, Press Y to view leaderbords." Det er den slags port. For PC gamers som bruker 360-gamepads... Off, det er lame.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nå er det tilbud på GTA: San Andreas, Dragon Age, Tropico og BioShock bl.a. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg slår til på S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky. Eneste spillet jeg ikke har i serien. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ikke kjøpt noen ting enda. Håper det kommer noe jeg har lyst på som jeg ikke har snart. Har egentlig lyst til å kjøpe borderlands+DLC men vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille det. Liker ikke waste penger av en eller annen grunn, litt frustrerende i blant. :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Nytter ikke å spørre meg om det, jeg elsker Borderlands noe innmari selv om jeg ble litt lei etter 5 måneder. Men det sier vel sitt, egentlig. Laster ned Tropico 3-demoen nå, jeg har alltid vært litt interessert i det spillet og nå er det på dagstilbud. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 si ifra hvis du bestemmer deg for og kjøpe det AltF4, er litt interesert selv, men har ikke fått testa det enda Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ikke spilt det så mye, men av det jeg har prøvd synes jeg tropico er et relativt morsomt spill :] Har hvertfall en god del minner fra den første. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 si ifra hvis du bestemmer deg for og kjøpe det AltF4, er litt interesert selv, men har ikke fått testa det enda Blir ikke noe kjøp gitt, jeg har dessverre ikke tålmodighet til slike spill. Det virker morsomt, men for meg blir sånt veldig fort gammelt. Sure innbyggere og en stressa AltF4. Lenke til kommentar
liland94 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har ikke kjøpt noen ting enda. Håper det kommer noe jeg har lyst på som jeg ikke har snart. Har egentlig lyst til å kjøpe borderlands+DLC men vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille det. Liker ikke waste penger av en eller annen grunn, litt frustrerende i blant. :/ Kan ikke si noe om langtids spilling av Borderlands, men hatt spillet i 3-4 dager, liker det utrolig godt til nå. Har ikke testet med co-op ennå, men ser ut som mange timer morro når folk kommer hjem igjen her Om det er billig så anbefaler jeg det, basert på 4 dager gaming vell og merke ^_^ Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg sitter vel egentlig og venter på at borderlands skal komme på dagstilbud, hvis det ikke gjør det kjøper jeg vel det uansett tror jeg, siden det er på et greit tilbud nå også ^_^ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg tror faktisk Borderlands var på tilbud her for en stund siden, eller så var det hele Borderlands spillet med alle add-ons på tilbud. Litt usikker. Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Borderlands er på tilbud som en del av 2K pakka, så det kommer vel neppe dagstilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå