Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mmm torchlight fristet veldig! noen som har det som kan si hva som er bra med det? :)

Joda, genialt spill, låner masse fra diablo 2 da. Det største problemet er rett og slett ikke har multiplayer, det er trist/frustrerende, spillet har så sykt mye potensiale som ikke blir utnyttet :(

Lenke til kommentar

Til nå har jeg kjøpt Flatout: Ultimate Carnage*, Flotilla, Gothic II: Gold Edition, Gothic 3, Max Payne 1 & 2, Penumbra 1-3, Red Orchestra og The Witcher... shit.

 

*Flatout sugde forresten. Værste PC-porten jeg har vært borti siden Lost Planet 1 T_T

 

Faen a! Tenkte jeg skulle kjøpe det, hadde skikkelig mange gode stunder med FlatOut :( Var det så elendig eller?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt noen ting enda. Håper det kommer noe jeg har lyst på som jeg ikke har snart. Har egentlig lyst til å kjøpe borderlands+DLC men vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille det. Liker ikke waste penger av en eller annen grunn, litt frustrerende i blant. :/

Lenke til kommentar

Nytter ikke å spørre meg om det, jeg elsker Borderlands noe innmari selv om jeg ble litt lei etter 5 måneder. Men det sier vel sitt, egentlig.

 

Laster ned Tropico 3-demoen nå, jeg har alltid vært litt interessert i det spillet og nå er det på dagstilbud.

Lenke til kommentar

si ifra hvis du bestemmer deg for og kjøpe det AltF4, er litt interesert selv, men har ikke fått testa det enda :)

 

Blir ikke noe kjøp gitt, jeg har dessverre ikke tålmodighet til slike spill. Det virker morsomt, men for meg blir sånt veldig fort gammelt. Sure innbyggere og en stressa AltF4.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt noen ting enda. Håper det kommer noe jeg har lyst på som jeg ikke har snart. Har egentlig lyst til å kjøpe borderlands+DLC men vet ikke hvor mye jeg kommer til å spille det. Liker ikke waste penger av en eller annen grunn, litt frustrerende i blant. :/

 

Kan ikke si noe om langtids spilling av Borderlands, men hatt spillet i 3-4 dager, liker det utrolig godt til nå. Har ikke testet med co-op ennå, men ser ut som mange timer morro når folk kommer hjem igjen her :D Om det er billig så anbefaler jeg det, basert på 4 dager gaming vell og merke ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...