Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer vel ann på hva man gidder :)

Men er enig med deg, foretrekker å kjøpe de fra butikk. Har tenkt til å skaffe meg Cod:MW2, og det skal kjøpes med dvd, cover og hele pakka :)

 

hehe, gidder ja, da blir det dårlig :p

Har en pakke med tomme DVD plater som jeg kjøpte for ca. 4 år siden, de fikk aldri muligheten til å bli noe mer.

Lenke til kommentar

Om jeg må velge mellom 200 kroner for et cover eller 50 kroner uten cover er ikke valget særlig vanskelig for mitt vedkommende. Når det gjelder pc-spill trenger jeg ikke ha noe cover, jeg har ikke noe sted å ha dem og jeg syns det er bedre med et stort bibliotek når det kommer til konsollspill.

Lenke til kommentar

Nja, litt begge deler. De bruker jo euro som jo ikke er særlig lønnsomt. Men det er mange tilbud for den som følger litt med, og jeg har spart mye penger på å kjøpe ting på tilbud, da gjerne som preorders eller ved helgetilbud som gjerne er 50% avslag.

 

Men da er du jo avhengig av at det kommer et på et spill man er interessert i.

Lenke til kommentar

Hadde også veldig lyst på Kotor, siden jeg spilt 2ern og likte det veldig godt :) Men da tilbudet var så hadde jeg ikke mulighet til å kjøpe.

 

Er fortsatt ingenting som frister, L4D har jo en fin pris men tror neppe jeg blir å spille det så er egentlig bare bortkastet penger.

 

Venter spent til neste tilbudsrekke :)

Lenke til kommentar

EVE Online: Apocrypha

EVE Online er et flerspillerspill på Internett. Hundretusener av spillere konkurrerer i ett eneste, vedvarende univers om militær, økonomisk og politisk makt.... more 19,99€ 4,99€

 

Battlefield 2: Complete Collection

The Battlefield 2: Complete Collection features the following: Battlefield 2 (v1.... more 19,99€ 9,99€

 

Lucidity™

From the team that re-imagined The Secret of Monkey Island™, comes Lucidity, an addictive puzzle platformer set in the surreal childlike dreamscapes of the little girl Sofi.... more 8,99€ 2,24€

 

Trackmania United Forever

TrackMania er det mest underholdende bilracespillet noensinne. Millioner av spillere spiller det alene eller i flerspillermodi.... more 29,99€ 14,99€

 

Prince of Persia®

Den kritikerroste Prince of Persia®-serien kommer tilbake for første gang på neste generasjon plattformer med en helt ny, storslått reise.... more 29,99€ 14,99€

 

World of Goo

World of Goo er et fysikkbasert oppgave- og byggespill som har vunnet flere priser og som er i sin helhet laget av to personer.... more 19,99€ 4,99€

 

Guild Wars ® Trilogy

An award-winning online fantasy epic awaits. No subscription fees! Step into Guild Wars®, the award-winning fantasy online roleplaying game enjoyed by millions of players.... more 34,99€ 17,49€

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...