xxTJxx Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Dagstilbudene går ut hver dag klokka 19:00 Lenke til kommentar
morpheos Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Synd eve keyen ikke kan brukes til accounts man allerede har. Vurderer nesten å kjøpe det bare for å få skikkelig steam icon på det dog.. Litt for sent nå, men trikset med steamtilbud på Eve er som følger: 1) Send buddy-invite til en ny e-post (ikke tidligere regget eller den du har på Steam) 2) Aktiver buddy trial via tilbudet du har handlet på steam 3) Få 51 dager på den nye alt-accounten (21 dager trial + 30 dager) 4) Få 30 dager på main account for at en trial har subbet 5) .. 6) Profit! Funket forrige gang, og funket etter sigende (jeg testet ikke) denne gangen. Så vet du det til neste gang Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Synd eve keyen ikke kan brukes til accounts man allerede har. Vurderer nesten å kjøpe det bare for å få skikkelig steam icon på det dog.. Litt for sent nå, men trikset med steamtilbud på Eve er som følger: 1) Send buddy-invite til en ny e-post (ikke tidligere regget eller den du har på Steam) 2) Aktiver buddy trial via tilbudet du har handlet på steam 3) Få 51 dager på den nye alt-accounten (21 dager trial + 30 dager) 4) Få 30 dager på main account for at en trial har subbet 5) .. 6) Profit! Funket forrige gang, og funket etter sigende (jeg testet ikke) denne gangen. Så vet du det til neste gang Argh!!!! - nei, ikke en pirat etterligning! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Om det hjelper skal du få lov å rekruttere og gifte koden til meg Får med en stakkar som trenger mye hjelp for å sette seg inn i EVE Endret 29. juni 2010 av Ghaundan Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og der var Call Of Duty Pack kjøpt, selv om jeg aldri skulle kjøpe et CoD spill igjen Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nå er det tilbud på bl.a GTA 4, Team Fortress 2 og Street Fighter 4. Om det skullle være noen interesse for de. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Usikker om jeg skal kjøpe gta4...har det på ps3, men liker virkelig ikke gta på konsoll... Har grei nok maskin til å kjøre gta4 greit nok på middels iaffal... hmm hmm hmm =) TF2 er verdt det for de som ikke har spillet =) Kult og oppdatert ofte. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Synd eve keyen ikke kan brukes til accounts man allerede har. Vurderer nesten å kjøpe det bare for å få skikkelig steam icon på det dog.. Litt for sent nå, men trikset med steamtilbud på Eve er som følger: 1) Send buddy-invite til en ny e-post (ikke tidligere regget eller den du har på Steam) 2) Aktiver buddy trial via tilbudet du har handlet på steam 3) Få 51 dager på den nye alt-accounten (21 dager trial + 30 dager) 4) Få 30 dager på main account for at en trial har subbet 5) .. 6) Profit! Funket forrige gang, og funket etter sigende (jeg testet ikke) denne gangen. Så vet du det til neste gang Klype to dager for sent! Men takk for tipset Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Nvm.... Synd eve keyen ikke kan brukes til accounts man allerede har. Vurderer nesten å kjøpe det bare for å få skikkelig steam icon på det dog.. Litt for sent nå, men trikset med steamtilbud på Eve er som følger: 1) Send buddy-invite til en ny e-post (ikke tidligere regget eller den du har på Steam) 2) Aktiver buddy trial via tilbudet du har handlet på steam 3) Få 51 dager på den nye alt-accounten (21 dager trial + 30 dager) 4) Få 30 dager på main account for at en trial har subbet 5) .. 6) Profit! Funket forrige gang, og funket etter sigende (jeg testet ikke) denne gangen. Så vet du det til neste gang Irriterer meg at en eller annen fjomp bare måtte poste dette på EVE forumet: http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1343681 Endret 29. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Lurer på om jeg skal kjøpe meg Numen: Contest of Heroes. Ser det bare koster 4,99€ idag. Så på det for noen uker siden også, men da kostet det 19,99€, og var usikker på om det var verdt det. Men for 4,99€ tror jeg at jeg tar sjansen. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 enda ikke sett ett tilbud som får meg til å kjøpe spilla :/ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 enda ikke sett ett tilbud som får meg til å kjøpe spilla :/ Har de fleste spillene de har på tilbud fra før, så har kun sett 2 spill som jeg vil ha. Numen som jeg kjøpte nå isted, og Death to Spies: Moment of Truth som det frister å kjøpe. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 så på numen spillet, men følte det så litt "meh" ut. commandos spilla har jeg, GTA på 360, Orange box og Arma 2. Eneste som var igår som fristet var Oddworld pakken, bare for nostalgiens skyld. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har sagt det før i, men jeg må bare si det igjen. Jeg håper virkelig det hadde kommet et tilbud på Mini Ninjas. Det koster 39.99 EURO. Spillet ligger i den Square Enix Eidos pakken, men jeg gidder ikke kjøpe den når jeg bare vil ha det ene spillet. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Mini ninjas? Barnespillet? Hadde vært kult med tilbud på AoC Rise of the Godslayer, selv om jeg har eksisterende account. Ville vært kult å fått testet ut de nye områdene Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Barnespillet?... Men jeg likte Mini Ninjas så godt... Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg kjøpte TF2 (40 kroner, nice nice) og det indie spillet. Osmose, osmosis..? Et eller annet. Det koster vel litt i underkant av 16 kroner. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Jeg har sagt det før i, men jeg må bare si det igjen. Jeg håper virkelig det hadde kommet et tilbud på Mini Ninjas. Det koster 39.99 EURO. Spillet ligger i den Square Enix Eidos pakken, men jeg gidder ikke kjøpe den når jeg bare vil ha det ene spillet. Totally agreed. Gi meg Mini Ninjas til under 10 euro så kjøper jeg to^^ *til meg selv, that is Mini ninjas? Barnespillet? Det er forskjell på barnespill og barnevennlige spill, faktisk. Jeg hører få avspise Zelda og Mario som patetiske barnespill. Prøv det. På Hard :3 Endret 30. juni 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skulle bare teste Numen litt før jeg la meg, men plutselig var det gått en time. Tror det er et spill jeg vil like, selv om det ikke er helt min type combat. Eneste dumme er at fiender respawner og at en må finne et bål for å save og å få tilbake stamina. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Har nå kjøpt Global Agenda til 20 euro siden de har fjernet subscription fee's Endret 30. juni 2010 av xxTJxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå